LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Κινητήρας

Η Royal Enfield Interceptor 650 Mark II έχει στην καρδιά της τον δικύλινδρο κινητήρα που παρουσιάστηκε μαζί με τα πρώτα Interceptor και Continental GT στα τέλη του 2017. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο εν σειρά, αερόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 648cc, με ψεκασμό καυσίμου από την Bosch, ενώ είναι και ο πρώτος κινητήρας της Royal Enfield που συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο. Αποδίδει 47,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 52 Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ. με το 80% της διαθέσιμης ροπής να έρχεται από αρκετά νωρίς.
Η απόδοσή του είναι γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η ύπαρξη ροπής χαμηλά σου επιτρέπει να κινείσαι με λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων μέσα στην πόλη, όπου είναι το κυριότερο «πεδίο κυνηγιού» της Interceptor. Δεν θα αρνηθεί βέβαια και βόλτες εκτός αστικού τοπίου, με την επιτάχυνση μέχρι τα 140 να έρχεται φυσικά (ενδεικτικά σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το 0-100 χρειάζεται 7 δευτερόλεπτα), όμως από εκεί και πέρα χρειάζεται λίγος παραπάνω χρόνος για να φτάσει τα 160, τα οποία είναι περίπου η τελική της ταχύτητα υπό φυσιολογικές συνθήκες. Ο ήχος που βγαίνει από την εξάτμιση είναι μελωδικός, αλλά σχετικά χαμηλής έντασης (ελέω Euro 5), με τον ήχο των κινούμενων μερών του κινητήρα να τον ανταγωνίζεται. H κατανάλωση καυσίμου αγγίζει τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ., αριθμός που μπορεί να πέσει άνετα με έναν πιο σταθερό, Touring ρυθμό.

 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,4
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 7
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 9,9
100 - 0 (μέτρα) 45,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5

Σελίδα 1Royal Enfield Interceptor 650 Mark II – Φώτα, κάμερα…πάμε!
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
 Σχετικές ειδήσεις