Είναι πολύ δύσκολο να μην γυρίσει κανείς το κεφάλι του όταν από το δρόμο περνάει η Royal Enfield Interceptor 650 Mark II. Οι σχεδιαστικές γραμμές που έρχονται απευθείας από τις Εγγλέζικες μοτοσυκλέτες (κανονικούς αλλά και «ιδεολογικούς» της προγόνους) της δεκαετίας του `60, κάνουν όλες τις εκδόσεις της Interceptor να ξεχωρίζουν, ενώ η έκδοση Mark II «πνίγεται» στο χρώμιο, γυαλίζοντας και αντανακλώντας, κάτι που σε συνδυασμό με τα δύο ελαφρώς εκτεινόμενα στο πλάι τελικά των εξατμίσεων δίνει μια απαστράπτουσα ροή από την αρχή μέχρι το τέλος. Μπροστά δεσπόζει ο, LED πλέον, προβολέας, οι φυσούνες στα καλάμια και η ακτινωτή (σε άλλες εκδόσεις κράματος αλουμινίου) ζάντα.
Προχωρώντας προς τα πίσω, όλη η σχεδίαση είναι μίνιμαλ (όπως αρμόζει) και πλήρως κλασσική, με στοιχεία όπως το ντεπόζιτο σε σχήμα δάκρυ, η ίσια σέλα με τις ραφές και το πίσω φωτιστικό σώμα, με τη μονή χειρολαβή από πάνω να είναι βγαλμένα από εγχειρίδιο κλασσικής σχεδίασης και πρόκλησης νοσταλγίας. Ακόμα και οι διακόπτες στη μπάρα του τιμονιού δεν συμβαδίζουν με το κλασικό μοτίβο της Enfield (με τους στρογγυλούς διακόπτες), αλλά «ραφινάρονται» και γίνονται πιο «λεπτεπίλεπτοι» ταιριάζοντας ακόμα περισσότερο στο σλιμ ύφος της Interceptor. Όσο για την ποιότητα κατασκευής, αυτή ακολουθεί τα στάνταρ που έχει θέσει η Royal Enfield στη σύγχρονη εποχή, έχοντας ξεπεράσει εδώ και πολλά χρόνια τις «παιδικές ασθένειες» που αντιμετώπιζε κατά τα δύσκολα χρόνια των αρχών της δεκαετίας του `90 και πλέον είναι από τους πιο αξιόπιστους κατασκευαστές.