LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ανεση – Εργονομία
5 Φωτογραφίες »

Ανεση – Εργονομία

Η θέση οδήγησης της Ιnterceptor 650 είναι όρθια, με τα μαρσπιέ να δημιουργούν φυσικές γωνίες για τα πόδια του αναβάτη. Το ύψος της σέλας στα 804mm, σε συνδυασμό με τη θέση οδήγησης, επιτρέπει στον αναβάτη να πατήσει με ασφάλεια στο έδαφος, όμως ίσως η απόσταση σέλας – τιμονιού να μην είναι η πιο βολική για βραχύσωμους αναβάτες μετά από ώρες οδήγησης. Επιστρέφουμε στη σέλα, όπου θα θέλαμε να υπάρχει μεγαλύτερη ποσότητα αφρώδους, καθώς σε πολύωρη οδήγηση τα πράγματα αρχίζουν να δυσκολεύουν.

Τα όργανα είναι ακριβώς όπως πρέπει να είναι σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα, με δύο στρογγυλά καντράν να αναλαμβάνουν τον ρόλο του ταχυμέτρου και του στροφομέτρου. Στο κάτω μέρος του ταχυμέτρου βρίσκεται μια μικρή LCD οθόνη, η οποία δείχνει την ποσότητα της βενζίνης που υπάρχει στο ντεπόζιτο, καθώς και την διανυθείσα απόσταση (συνολική, Trip A και Trip B). Η περιήγηση ανάμεσα σε αυτές τις επιλογές γίνεται μέσω ενός κουμπιού ανάμεσα στα δύο καντράν, με τους διακόπτες του τιμονιού να αναλαμβάνουν τις πιο «κλασσικές» λειτουργίες.  Μια μικρή ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι η ύπαρξη πλαστικών προστατευτικών στο πάνω μέρος των κυλίνδρων, ώστε να μην ακουμπούν εκεί τα πόδια του αναβάτη κατά τη στάση.
 

Σελίδα 1Royal Enfield Interceptor 650 Mark II – Φώτα, κάμερα…πάμε!
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
 Σχετικές ειδήσεις