Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
  • Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
  • Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
  • Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
  • Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
  • Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
  • Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
  • Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
  • Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki
  • Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki

Στα 13.895 ευρώ οι πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες της αγοράς από την Kawasaki

Πλατφόρμα δοκιμασμένη σε αγώνες αντοχής
Μέγιστη συνολική ισχύς 69 ίππων
Με αυτόματο κιβώτιο και επιλογή χειροκίνητων αλλαγών
Κατανάλωση στα 3,7 λίτρα στο Eco Mode

KAWASAKI: Ninja 1.000SX με Έκπτωση -1.000¤!

Πλατφόρμα δοκιμασμένη σε αγώνες αντοχής

Για αρκετά χρόνια τώρα γνωρίζαμε ότι η Kawasaki ανέπτυσσε υβριδικές μοτοσυκλέτες και με την παρουσίαση του πρωτότυπου μοντέλου στην EICMA του 2022 η φλόγα αναζωπυρώθηκε. Η στιγμή λοιπόν που η εταιρεία θα φέρει τις πρώτες υβριδικές μοτοσυκλέτες στους δρόμους έφτασε αφού θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα από τον Μάρτιο. Από το καλοκαίρι του 2022 μάλιστα η Kawasaki συμμετείχε με αυτές σε αγώνες αντοχής στην ιαπωνική πίστα της Suzuka αποδεικνύοντας τις δυνατότητές τους στο κοινό. Κάτω από την σέλα, στο υποπλαίσιο έχει τοποθετηθεί για τον ηλεκτροκινητήρα μία μπαταρία 1,4 kWh που ζυγίζει 13 κιλά ενώ δεν είναι δυνατή η φόρτισή της εξωτερικά ορίζοντας έτσι την μοτοσυκλέτα ως "Mild Hybrid".
 

Μέγιστη συνολική ισχύς 69 ίππων

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης των υβριδικών Ninja 7 Hybrid και Z7 Hybrid είναι ο ίδιος δικύλινδρος 451cc που εξοπλίζει και το Eliminator με τροποποιήσεις αφού η μέγιστη απόδοσή του αγγίζει τα 59 άλογα. Με τον ηλεκτροκινητήρα να προσδίδει στο σύνολο την επιπρόσθετη ισχύ 9,5 ίππων, οι υβριδικές Kawasaki αποδίδουν τελικά 69 άλογα, καθόλου άσχημα για μοτοσυκλέτες 451cc. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι δεν θα είναι συμβατές με το Α2 δίπλωμα, αλλά για την οδήγησή τους θα απαιτείται το απεριόριστο (Α). Σύμφωνα με την Kawasaki η ροπή του κεκ (κινητήρα εσωτερικής καύσης) φτάνει τα 43,6 Nm στις 7.500 σαλ ενώ του ηλεκτροκινητήρα τα 23,9 Nm στις 2.400 σαλ. Έτσι τα μοντέλα αποκτούν 60,4 Nm ροπής στις μόλις 2.800 σαλ νούμερο πολύ υψηλό για μοτοσυκλέτα 450 κυβικών και αντίστοιχο με αυτό μοτοσυκλετών 700cc. Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει και το μπουτόν ενίσχυσης (boost) το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως για την εκκίνηση από στάση και συνδράμει στην επιτάχυνση δίνοντας 2,5 άλογα και 12,1 Nm ροπής περεταίρω στην μοτοσυκλέτα για 5 δευτερόλεπτα.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με αυτόματο κιβώτιο και επιλογή χειροκίνητων αλλαγών

Από τις καταθέσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας της Kawasaki στο παρελθόν είχε γίνει οφθαλμοφανές το γεγονός ότι η εταιρεία σκόπευε να εξοπλίσει τις μοτοσυκλέτες αυτές με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Με την επίσημη παρουσίασή τους αυτό επιβεβαιώθηκε αφού το αυτόματο κιβώτιο αλλάζει τις ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη ή κάποιου λεβιέ των ταχυτήτων. Παράλληλα δίνεται στον αναβάτη και η επιλογή να αλλάζει μόνος του τις ταχύτητες με τη χρήση δύο διακοπτών στο αριστερό του χέρι όπως σε ένα σειριακό κιβώτιο. Σε αντίθεση με το DCT (Dual Clutch Transmission) της Honda, στο σύστημα της Kawasaki οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται μέσω ενεργοποιητών, ενώ το σύστημα ελέγχου της μοτοσυκλέτας την σβήνει αυτόματα όταν έρχεται σε στάση όπως τα συστήματα start/stop στα αυτοκίνητα. Υπάρχει ταυτόχρονα και το Walk Mode που βοηθάει τον αναβάτη να κινεί την μοτοσυκλέτα μπροστά ή πίσω με μικρή ταχύτητα σε σημεία με περιορισμένο χώρο όπου απαιτούνται πολλές μανούβρες.

Κατανάλωση στα 3,7 λίτρα στο Eco Mode

Η κατανάλωση του συνόλου αυτού, παρά τις επιδόσεις που αντιστοιχούν σε μοτοσυκλέτες 700cc και την επιτάχυνση που με το Boost η εταιρεία παρομοιάζει με αυτή μοτοσυκλετών 1000cc, ανέρχεται στα 3,7 λίτρα ανά 100 χλμ στο Eco Mode ενώ στα 4 λίτρα στο Sport. Στην ελληνική αγορά τα Kawasaki Ninja 7 Hybrid και Z7 Hybrid θα έρθουν τον Μάρτιο στην τιμή των 13.895 ευρώ, μία τιμή που σε πρώτη ματιά φαίνεται υψηλή αλλά είναι πολύ πιθανό να δικαιολογηθεί από τις επιδόσεις και την οικονομία χρήσης των πρωτοποριακών αυτών μοτοσυκλετών. Εμείς από την μεριά μας ανυπομονούμε να τις οδηγήσουμε.