Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
Εδώ βλέπετε το πιθανό 1390 Super Adventure Rally από τον κατασκοπικό φακό του Motorrad

Εδώ βλέπετε το πιθανό 1390 Super Adventure Rally από τον κατασκοπικό φακό του Motorrad

Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
  • Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
  • Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
  • Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
  • Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
  • Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
  • Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)
  • Εδώ βλέπετε το πιθανό 1390 Super Adventure Rally από τον κατασκοπικό φακό του Motorrad
  • Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)

Στο Erzberg Rodeo εμφανίστηκε πρωτότυπη ΚΤΜ με αυτόματο κιβώτιο (+Βίντεο)

Ήταν το ΚΤΜ 1390 Super Adventure R ή Rally το πρωτότυπο;
Θα αποκτήσει πρώτη η σειρά 1390 Adventure αυτόματο κιβώτιο;
170 ίππους θα αποδίδουν πιθανότατα τα μοντέλα

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Ήταν το ΚΤΜ 1390 Super Adventure R ή Rally το πρωτότυπο;

Μία συμμετοχή έκπληξη στο Erzbergrodeo του 2024, τον πιο σκληροτράχηλο αγώνα Hard Enduro στον κόσμο, ήταν το "AMT Prototype" της KTM που έφερε σε πέρας την αποστολή του, δοκιμάζοντας σκληρά το νέο αυτόματο κιβώτιο της αυστριακής εταιρείας. Το μοντέλο στο οποίο δοκιμάστηκε ήταν πιθανότατα το επερχόμενο 1390 Super Adventure R ή Rally και ήταν καμουφλαρισμένο και ονομαζόταν "AMT Prototype". Διέθετε λεβιέ ταχυτήτων και επιπρόσθετα κουμπιά στην αριστερή μεριά του τιμονιού, αλλά δεν είχε μανέτα συμπλέκτη, στοιχεία τα οποία φαίνονται και στις φωτογραφίες. Η TFT οθόνη ήταν επίσης κρυμμένη στο μεγαλύτερο μέρος της, με σκοπό μάλλον να κρυφτούν λειτουργίες της μοτοσυκλέτας που αναγράφονται σε αυτή, ή ένα νέο interface. Ο γάλλος αναβάτης Johnny Aubert τερμάτισε με την πρωτότυπη ΚΤΜ του, 7ος συνολικά στην κατηγορία HEWC που αποτελείται από μοτοσυκλέτες με 2 κυλίνδρους.
 

Θα αποκτήσει πρώτη η σειρά 1390 Adventure αυτόματο κιβώτιο;

Τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της ΚΤΜ που απεικονίζουν το δικό της αυτόματο κιβώτιο έχουν εμφανιστεί αρκετά χρόνια τώρα και αναμέναμε το πότε θα περάσουν στα μοντέλα παραγωγής. Τα μοντέλα Adventure της εταιρείας μάλιστα θα ήταν τα ιδανικά για την εισαγωγή ενός τέτοιου κιβωτίου και η παρουσίαση του πρωτότυπου στον αγώνα enduro της Αυστρίας, μας δίνει ελπίδες και αποδείξεις ότι σύντομα θα φτάσει στα μοντέλα παραγωγής. Στα επερχόμενα μοντέλα τα οποία είναι πιθανότατα τα 1390 Super Adventure R και S, αντίστοιχα με αυτά στα 1290 (1.301cc δηλαδή) και όπως είδαμε σε προηγούμενο άρθρο με κατασκοπικές φωτογραφίες και άλλα δύο μοντέλα που θα ονομάζονται πιθανότατα 1390 Super Adventure Rally και 1490 Super Adventure, το αυτόματο κιβώτιο θα υπάρχει πιθανότατα ως ένα στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού ή θα αποτελεί διαφορετική έκδοση, όπως συμβαίνει με τις Africa Twin με ή χωρίς DCT. Την άνοιξη που μόλις πέρασε είδαμε πατέντες και από την BMW για ένα αυτόματο κιβώτιο, το οποίο ονομάζει ASA, κάτι που σημαίνει ότι πολλές εταιρείες φαίνεται να ακολουθούν το παράδειγμα της Honda (και της Yamaha στο παρελθόν με το αυτόματο FJR1300), αφού η ζήτηση της DCT έκδοσης του Africa Twin είναι αυξημένη.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

170 ίππους θα αποδίδουν πιθανότατα τα μοντέλα

Τα νέα 1390 Super Adventure θα αποκτούν την νέα και ανανεωμένη έκδοση του LC8, V2 κινητήρα, στα 1.350cc (49 περισσότερα από του 1290), με την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (cam shift) που έχουμε δει στο 1390 Super Duke R. Στο εκρηκτικό γυμνό μοντέλο η ιπποδύναμη έχει εκτοξευτεί από τα 180 άλογα στα 190, κάτι που υποδεικνύει μία πιθανή αύξηση της ιπποδύναμης κατά 10 άλογα και στα Adventure μοντέλα, τα οποία μέχρι τώρα στην σειρά 1290, απέδιδαν 160 άλογα στις 9.000 σαλ και ροπή 138 Nm στις 6.500 σαλ, οπότε η ιπποδύναμή τους μπορεί να φτάσει τα 170 άλογα και η ροπή να ξεπερνάει τα 14 κιλά. Παράλληλα ο σχεδιαστής Kiska φαίνεται πως εγκατέλειψε την παλιά σχεδιαστική φιλοσοφία του μούτρου που ονόμαζε split-face, αντικαθιστώντας την με το νέο πρόσωπο της KTM που ήδη έχουμε δει στα 1390 Super Duke R και 990 Duke με την "ανοιχτή" διάταξη και τα περιμετρικά DRL, τα οποία είναι πολύ πιθανό να λειτουργούν και ως cornering lights στα μεγάλα Adventure μοντέλα.