LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το V-Strom 650 XTouring έρχεται στη χώρα μας στην τιμή των 8.995 ευρώ.

Στην έκδοση με το φέρινγκ το νέο 4κύλινδρο 1000άρι θα κοστίζει 13.295 ευρώ.

Με 12.995 ευρώ μπορείτε να κάνετε δικό σας το νέο γυμνό 1000άρι της ιαπωνικής εταιρίας.

Το νέο οικονομικό Address 110 έρχεται με τιμή βασικής έκδοσης τα 1.795 ευρώ. Και σε έκδοση MotoGP.

Το αγέραστο Bandit 1250 ABS είναι διαθέσιμο στην τιμή των 9.695 ευρώ.

Το GSX-R 1000 αποκτά ABS αλλά και έκδοση ρέπλικα με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της Suzuki στο MotoGP.

Suzuki : Οι τιμές των νέων μοντέλων

V-Strom 650 Xtouring, GSX-S1000/F ABS, το ανανεωμένο GSX-R 1000, το νέο μικρό scooter Address 110 και το ανανεωμένο Bandit 1250SA, όλα είναι διαθέσιμα πλέον μέσω της ελληνικής αντιπροσωπείας της Suzuki.

 
Ειδικότερα, οι τιμές των νέων μοντέλων της ιαπωνικής εταιρίας έχουν ως εξής:

Scooter
Address 110: 1.795 ευρώ
Address 110 MotoGP: 1.895 ευρώ
Burgman 200 ABS: 4.695 ευρώ

Μοτοσικλέτες
DL650A V-Strom Xtouring: 8.995 ευρώ
GSX-S1000 ABS: 12.995 ευρώ
GSX-S1000F ABS: 13.295 ευρώ
GSF1250SA Bandit ABS: 9.695 ευρώ
GSX-R 1000 ABS: 15.995 ευρώ

V-Strom 650XT ABS
Βασισμένο στο δημοφιλές V-Strom 650, το V-Strom 650XT δανείζεται το «ράμφος» του V-Strom 1000. Ο γενικός σχεδιασμός του είναι ελαφρώς ανανεωμένος, έχασε λίγα κιλάκια, διαθέτει ζάντες με ακτίνες (περιπέτεια γαρ) ενώ σύμφωνα με τη Suzuki έχει βελτιωμένες αναρτήσεις.

Address 110
Το νέο Address 110 υπόσχεται εξαιρετικά επίπεδα οικονομίας στην κατανάλωση αλλά και στο κόστος. Διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5,2 λίτρων με μεγάλο χώρο κάτω από την σέλα (20 λίτρα) για την αποθήκευση του κράνους, αλλά και... χειρόφρενο για χρήση στο παρκάρισμα. Το νέο scooter της Suzuki έχει μικρό βάρος και νέο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, όπως επίσης επανασχεδιασμένα πλαστικά και αλουμινένιες ζάντες.

GSX-S1000 ABS
Το GSX-S1000 ABS διαθέτει νέο πλαίσιο και χρησιμοποιεί κινητήρα που βασίζεται στο μοτέρ του GSX-R1000 K5, το οποίο φημιζόταν για τη ροπή από τις χαμηλές στροφές και τη δύναμή του στις μεσαίες. Το νέο γυμνό της Suzuki εξοπλίζεται με ABS και Traction Control τριών επιπέδων, έχοντας την επιπλέον επιλογή να απενεργοποιηθεί εντελώς.

GSX-S1000F ABS
Στη γκάμα των νέων GSX-S προστέθηκε και η έκδοση F, η οποία διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα που έχει και ο γυμνός αδερφός (πλαίσιο, traction control, ABS), με την προσθήκη ενός ιδιαίτερης αισθητικής φέρινγκ, κάτι που το ανάγει και σε εργαλείο σπορ τουρισμού. Μοιράζεται την ίδια εργονομία και θέση οδήγησης, με σκοπό μια πιο σπορ αίσθηση στον δρόμο, και μόνη διαφορά την επιπλέον προστασία από τα στοιχεία της φύσης.

GSXR-1000 ABS
Το δημοφιλές GSX-R1000 -το οποίο κατέκτησε την νίκη στον 24ωρο αγώνα του Le Mans φέτος- για το 2015 εξοπλίζεται πλέον με ABS. Μιας και η εταιρεία επιστρέφει φέτος στο MotoGP, το GSX-R1000 θα είναι επίσης διαθέσιμο ως ρέπλικα στα χρώματα του GSX-RR.

Bandit 1250S ABS
Το Bandit δεν πεθαίνει! Η τελευταία... ενσάρκωση του χρησιμοποιεί την νεότερη έκδοση του εν σειρά τετρακύλινδρου κινητήρα των 1.255 κυβικών εκατοστών της Suzuki. Έπειτα από αλλεπάλληλες δοκιμές στην αεροσήραγγα, το επανασχεδιασμένο φέρινγκ με τους δύο νέους αεραγωγούς βελτιώνει την αεροδυναμική του μοντέλου και την προστασία από τον αέρα για αναβάτη και συνεπιβάτη.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ