Κινητήρας – Περιφερειακά
Κινητήρας – Περιφερειακά
Κινητήρας – Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Περιφερειακά

Κινητήρας – Περιφερειακά

Η Suzuki με στόχο την μικρότερη δυνατή επιβάρυνση στο περιβάλλον δημιούργησε το μονοκύλινδρο σύνολο Eco Performance Alpha (SEP-α) των 124 κυβικών που αποδίδει 8,5 ίππους και φυσικά συνεργάζεται με CVT μετάδοση. Το Burgman 125 είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που εξοπλίζεται με σύστημα start – stop με την επανεκκίνηση του κινητήρα να γίνεται άμεσα και αθόρυβα χάρη στην τεχνολογία Silent Starter System, καθώς δεν υπάρχει παραδοσιακή μίζα. Με το σύστημα ενεργοποιημένο (υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης) μετρήσαμε κατανάλωση 2,7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα χωρίς προσπάθεια για οικονομική οδήγηση, που σημαίνει ότι η κατανάλωση μπορεί να πέσει κι άλλο με πιο χαλαρή οδήγηση. Θα θέλαμε λίγο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καθώς με 5,5 λίτρα χωρητικότητα (όταν άλλα scooter της κατηγορίας έχουν πάνω από 10 λίτρα), η αυτονομία δεν ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις έχουμε στο κομμάτι των περιφερειακών καθώς το ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκο 190 χιλ. εμπρός και ταμπούρο 130 χιλ. πίσω με συνδυασμένη λειτουργία. Ένα σημαντικό στοιχείο που διαφοροποιεί το Burgman Street από τα άλλα δυο scooter 125 κυβικών της Suzuki είναι οι τροχοί των 12 ιντσών που προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα και άνεση όταν το scooter περνά πάνω από λακκούβες. Αυτοί ντύνονται με ελαστικά Dunlop D307 N διαστάσεων 90/90-12 και 100/80-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά