Suzuki GSX-8S σε έκδοση «Team Suzuki»

Suzuki GSX-8S σε έκδοση «Team Suzuki»
3 Φωτογραφίες »

Η ειδική έκδοση «Team Suzuki» της GSX-8S κυκλοφορεί στη Γαλλία και στη Γερμανία.
-Αυτοκόλλητα σε μπλε και κόκκινο χρώμα
-Κάλυμμα σέλας, μπροστινό φτερό και βάση πινακίδας
-Εγκατάσταση ακόμη και στο γκαράζ μας
-Σπορ μοτοσυκλέτα με εξαιρετικές επιδόσεις

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Αυτοκόλλητα σε μπλε και κόκκινο χρώμα

Η Suzuki GSX-8S στην ειδική έκδοση Team Suzuki κυκλοφορεί στη Γαλλία από την περασμένη άνοιξη και στην Ιταλία εδώ και λίγες μέρες. Οι αλλαγές στο μοντέλο είναι κατά βάση αισθητικές. Έχοντας για βάση ένα από τα δύο χρώματα Pearl Cosmic Blue και Glass Sparkle / Metallic Matt Black, προστίθεται ένα σετ με αυτοκόλλητα σε μπλε χρώμα με κόκκινες λεπτομέρειες, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα να παραπέμπει σχεδιαστικά στις αγωνιστικές ομάδες της Suzuki.
 

Κάλυμμα σέλας, μπροστινό φτερό και βάση πινακίδας

Από την άποψη των πιο …χειροπιαστών αξεσουάρ, το πακέτο περιλαμβάνει κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη, διαφορετικό μπροστινό φτερό, κοντή βάση πινακίδας και υποδοχή θύρας USB. Το τελευταίο ομολογούμε πως δεν κατανοούμε πώς συνδέεται με την Team Suzuki, το θεωρούμε παρόλα αυτά πάντα καλοδεχούμενο. Δεν υπάρχει κανένα άλλο αξεσουάρ που να επεμβαίνει στη λειτουργικότητα ή στις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας (όπως θα ήταν για παράδειγμα ένα τελικό εξάτμισης, διαφορετικό φέρινγκ ή αναβαθμισμένες αναρτήσεις).
 

Εγκατάσταση ακόμη και στο γκαράζ μας

Τα αξεσουάρ (αυτοκόλλητα και λοιπά περιφερειακά) εγκαθίστανται στις επίσημες αντιπροσωπείες Suzuki, είναι παρόλα αυτά και διαθέσιμα ως πακέτο προς αγορά για τους πιο χομπίστες ή τους απλώς τολμηρούς. Το πακέτο πωλείται στο εξωτερικό αυτήν τη στιγμή προς 999 ευρώ, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται σε αυτό το ποσό τυχόν κόστος εγκατάστασης. Δυστυχώς προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ένδειξη για τη διαθεσιμότητά του σε χώρες πλην της Γαλλίας και της Ιταλίας.
 

Σπορ μοτοσυκλέτα με εξαιρετικές επιδόσεις

Η Suzuki GSX-8S παραμένει το γυμνό δικύλινδρο 800άρι που έχει κλέψει τις εντυπώσεις μας από τότε που κυκλοφόρησε και το δοκιμάσαμε επί ελληνικού εδάφους. (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Suzuki-GSX-8S-Test_151155.asp) Τα 776cc του κινητήρα του αποδίδουν 82hp στις 8.500 σαλ και 7,9kgm ροπής στις 6.800 σαλ και καταφέρνουν να κινούν τη 202kg μοτοσυκλέτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 215km/h. Για τη στήριξη φροντίζουν ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, αμφότερα της ΚΥΒ, με μόνη ρύθμιση την προφόρτιση του πίσω, και για το φρενάρισμα δύο δίσκοι εμπρός διαμέτρου 310mm και ένας δίσκος πίσω διαμέτρου 240mm. Τέλος, για την απρόσκοπτη λειτουργία των 17ιντσων τροχών φροντίζουν τα συστήματα ασφαλείας ABS και TCS.