Πως σας φαίνεται η GSX-R250 κατά..Ιαπωνίαν;

Πως σας φαίνεται η GSX-R250 κατά..Ιαπωνίαν;

Πως σας φαίνεται η GSX-R250 κατά..Ιαπωνίαν;

Suzuki: Κι άλλο «τυράκι» για GSX-R250!

Τι το πολύ ξεχωριστό αναμένεται να έχει το μοντέλο; Δείτε νέες εικόνες και διαβάστε τα πρώτα τεχνικά στοιχεία...

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Τα σενάρια για την έλευση του GSX-R250 από την Suzuki έχουν μάλλον σταματήσει, καθώς θεωρείται πια βέβαιο, μιας και έχουν κατοχυρωθεί πατέντες για αυτό. Ωστόσο, το περιοδικό Young Machine της Ιαπωνίας, που λόγω… θέσεως είναι πολύ κοντά στις εξελίξεις, ανέλυσε τα σχέδια και παρουσίασε την άποψή του, για την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Ταυτόχρονα, μας πληροφορεί για αρκετές τεχνικές λεπτομέρειες!

Δείτε τις εικόνες… Αναμφίβολα μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα με συναρπαστική εμφάνιση, που μπορεί να γίνει εύκολα ποθητή από τους «θερμόαιμους» νέους αλλά και τους φίλους των σπορ μοτοσυκλετών. Σε αυτό το ύφος θα κινηθεί και η θέση οδήγησης, ωστόσο, προσφέροντας μια σπορ εργονομία χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς! Οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι πιστεύουν ότι το GSX-R250 θα είναι ένα γνήσιο… κλιπονάτο μηχάνημα, το οποίο δεν θα φαίνεται μόνο σπορ, αλλά θα είναι. Προσέξτε την σχετικά ψηλή σέλα και τα κλιπ-ον, στο ίδιο επίπεδο με την τιμονόπλακα…

Ο κινητήρας, όπως έχουμε ξαναγράψει, αναμένεται να είναι δικύλινδρος σε σειρά, με 4βάλβιδες κεφαλές και δύο εκκεντροφόρους, γεγονός που θα οδηγήσει σε αυξημένη ισχύ. Λέγεται ότι θα χρησιμοποιηθεί σύστημα Ram Air, σώματα ψεκασμού κάθετης ροής, ενώ ακούγεται ότι δεν θα υπάρχει σύστημα ride-by-wire, σε μια προσπάθεια για αμεσότερη αίσθηση από το γκάζι! Κάτι που γίνεται γνωστό ακόμα, είναι ότι ο κινητήρας θα χρησιμοποιεί εξεζητημένες λύσεις ελαιόψυξης, κυρίως στην κεφαλή, με κανάλια κυκλοφορίας λαδιού γύρω από τις θύρες εισαγωγής και εξαγωγής του κάθε κυλίνδρου.

Στο θέμα του στησίματος, οι προσδοκίες του Young Machine…εντυπωσιάζουν, το ίδιο θα κάνει και το GSX-R250 αν τελικά είναι έτσι. Μιλάμε για την χρήση ενός πλαισίου-χωροδικτύωμα, την ίδια μορφολογία και στο υποπλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι και ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός.



Ακόμα, τα πάντα είναι σε επίπεδο σεναρίων, ενώ δεν είναι καθόλου βέβαιο αν η μοτοσυκλέτα αυτή δεν δει καν, το πράσινο φως για την Ευρώπη (δυστυχώς για εμάς…). Ωστόσο, μην εκπλαγείτε καθόλου, αν θαυμάσουμε το νέο μοντέλο στην Intermot ή την EICMA, που θα γίνουν φέτος.