Το εμπρόσθιο ρύγχος και η minimal σχεδίαση του πίσω μέρους κάνουν την 1260 ελκυστική από οποιαδήποτε γωνία και αν την κοιτάξεις.

Γνώριμο το εμπρός μέρος με τον ασύμμετρο προβολέα και τα φώτα ημέρας DRL. Το περίβλημα της εισαγωγής αέρα και τα πλευρικά διακοσμητικά του ρεζερβουάρ έχουν φρέσκια σχεδίαση. Χωρίς αλλαγές το πίσω μέρος, με το Dynamic Brake Light να δεσπόζει.

Οι ουρές αποπνέεουν δυναμισμό και συμληρώνουν την σχεδιαστική ταυτότητα του κάθε μοντέλου: Πιο αιχμηρή αυτή της Ducati, στα αναμενόμενα αυτή της BMW.

Οι ουρές αποπνέεουν δυναμισμό και συμληρώνουν την σχεδιαστική ταυτότητα του κάθε μοντέλου: Πιο αιχμηρή αυτή της Ducati, στα αναμενόμενα αυτή της BMW.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Η BMW αποφάσισε να μην προχωρήσει σε σχεδιαστικές αλλαγές, ώστε να μην αλλοιώσει την χαρακτηριστική ταυτότητα του GS. Έτσι έχουμε τη γνώριμη εικόνα πολυτέλειας με το μπροστινό ασύμμετρο φανάρι, σήμα κατατεθέν των GS, να ενσωματώνει φώτα ημέρας DRL. Το περίβλημα της εισαγωγής αέρα και τα πλευρικά διακοσμητικά του ρεζερβουάρ έχουν σχεδιαστεί εκ νέου. Ούτε η Multistrada προχώρησε σε ιδιαίτερες αλλαγές. Βέβαια το σχεδιαστικό τμήμα της Ducati βρήκε τον τρόπο να επέμβει, χωρίς να αλλοιώσει το δυναμικό ταπεραμέντο και τις καθαρές γραμμές που την διακρίνουν. Έτσι οι αλλαγές σε σχέση με την Multistrada 1200 περιορίζονται στα  πλαϊνά πλαστικά τα οποία έχουν νέα σχεδίαση βελτιώνοντας την ροή του αέρα γύρω από την μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη. Στο θέμα της ποιότητας δεν υπάρχει ο παραμικρός συμβιβασμός από τις δύο εταιρίες και ο αναβάτης θα απολαύσει τα υψηλότερα στάνταρ, όποιο από τα δύο μοντέλα  και αν επιλέξει. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Κωστας

    Οι καλύτερες μηχανές άλλα και οι ακριβότερες μέχρι πριν μερικά χρόνια έπαιρνες ένα Varadero ένα v strom1000 με 11 χιλιάρικα τώρα βάλανε ηλεκτρονικά βοηθήματα και ανέβασαν την τιμή στα 22χιλιάρικα.

      3
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

    ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΜW ΚΑΙ DUKATI TO KANATE ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ...ΘΕΟΥ?? ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ , ΒΕΒΑΙΩΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. !!!!!

      2