Εκ προοιμίου η σύγκριση ανάμεσα σε δύο άρτια εξοπλισμένα μοντέλα που αποτελούν την κορωνίδα της μεγάλης κατηγορίας adventure είναι αρκετά δύσκολη. Multistrada και GS, GS και Multistrada, βρίσκονται στην πιο ώριμη φάση τους. Μπορεί σχεδιαστικά να μην διαφοροποιούνται σημαντικά σε σχέση με τους προκατόχους τους, όμως οι μεγάλες αλλαγές αφορούν τον κινητήρα και την αύξηση του κυβισμού του. Όποιο από τα δύο και αν επιλέξεις, θα απολαύσεις εξοπλισμό, πολυτέλεια, γκάζια και οδική συμπεριφορά υψηλότατου επιπέδου. Η νέα Multistrada 1260 αποπνέει περισσότερο δυναμισμό. Εξοπλισμένη με έναν πανίσχυρο κινητήρα, κορυφαίο πλαίσιο και κάθε ηλεκτρονικό βοήθημα που μπορεί να χρειαστείς, αποτελεί τον ζόρικο της παρέας, ο οποίος παρά την τουριστική του φύση, σε βάζει συνεχώς στην πρίζα να κυνηγάς ευθείες και στροφές, απαλείφοντας κάθε ίχνος ενδοιασμού, όσο υψηλές και αν είναι οι προσδοκίες σου. Το GS έχει διατηρήσει την ιδιαίτερη του ταυτότητα. Μια μοτοσικλέτα περιπέτειας που καταπίνει χιλιόμετρα και καλύπτει αποστάσεις με χαρακτηριστική άνεση. Ο πλήρως ανανεωμένος κινητήρας με το μεταβλητό χρονισμό, απέκτησε μεγαλύτερη χωρητικότητα, με αποτέλεσμα το νέο GS να είναι απολαυστικότερο και ακόμα πιο δυνατό. Μπορεί να μην έχει την σπορ φιλοσοφία της Multistrada, όμως ο 19άρης τροχός του εξασφαλίζει το πλεονέκτημα σε διαδρομές με χώμα.
Κινητήρας | BMW R 1250 GS | Ducati Multistrada 1260 S | |||
Τύπος | 4T, 2K, Boxer, 4β | 4K, 2K, Y/Ψ, 8β | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1254 | 1262 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 102,5 X 76 | 106 X 71,5 | |||
Συμπίεση (:1) | 12.5 | 13 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 136/7750 | 158/9.500 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 14,6/6250 | 13,2/7.500 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 20 | 20 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 6.8 | 7.2 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | BMW R 1250 GS | Ducati Multistrada 1260 S | |||
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τelelever, μονο αμορτισέρ Sachs, Dynamic ESA | USD 48χιλ. ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 190 | 170 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Paralever, μονό αμορισέρ Sachs, Dunamic ESA | Μονό αμορτισέρ ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 200 | 170 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/305, 4Ε, ABS | 2Δ/330, 4Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/276, 2Ε, ABS | Δ/265, 2Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | BMW R 1250 GS | Ducati Multistrada 1260 S | |||
Ελαστικό Ε | 120/70-19 | 120/70-17 | |||
Ελαστικό Π | 170/60-17 | 190/55-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | BMW R 1250 GS | Ducati Multistrada 1260 S | |||
Μήκος (χλστ.) | 2207 | Δ/Α | |||
Πλάτος (χλστ.) | 952.5 | Δ/Α | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1514 | 1585 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 850/870 | 825/845 | |||
Βάρος (κιλά) | 249 (πλήρες) | 235 | |||
Εξοπλισμός | BMW R 1250 GS | Ducati Multistrada 1260 S | |||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ν | Ν/Ν | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν | Ν/Ν | |||
Στροφόμετρο | Ν | Ν | |||
Immobilizer | Ν | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν | Ν | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ν | Ν/Ν | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν | Ν/Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ν | Ν | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ν | Ν/Ν | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ν/Ν | Ν/Ν | |||
Μετρήσεις | BMW R 1250 GS | Ducati Multistrada 1260 S | |||
0 - 50 Km/h (sec.) | 1.8 | 1.5 | |||
0 - 100 Km/h (sec.) | 3.6 | 3.2 | |||
60 - 120 Km/h (sec.) 4η σχέση | 3.5 | 4 | |||
100 - 0 Km/h (Μέτρα) | 40 | 40.1 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Οι καλύτερες μηχανές άλλα και οι ακριβότερες μέχρι πριν μερικά χρόνια έπαιρνες ένα Varadero ένα v strom1000 με 11 χιλιάρικα τώρα βάλανε ηλεκτρονικά βοηθήματα και ανέβασαν την τιμή στα 22χιλιάρικα.
ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΜW ΚΑΙ DUKATI TO KANATE ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ...ΘΕΟΥ?? ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ , ΒΕΒΑΙΩΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. !!!!!