Στο δρόμο, τα δύο μοντέλα, το καθένα με τον τρόπο του, αποδεικνύουν το σκληροτράχηλο χαρακτήρα τους και τις πλούσιες αρετές που διαθέτουν. To Multistrada είναι ο κυρίαρχος από πλευράς επιδόσεων και σπορ στησίματος κάτι που μαρτυρούν και οι μετρήσεις μας. Ο μεγάλος δικύλινδρος έχει παντού και πάντα μεγάλα αποθέματα ροπής, που εκτινάσσουν την μοτοσυκλέτα εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση στο θετικό κιβώτιο. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και μόνο κάτω από τις 2.000σ.α.λ ο κινητήρας δυσανασχετεί με κάποια σκορτσαρίσματα, τα οποία εμφανίζονται απλώς για να σου υπενθυμίσουν ότι οδηγείς έναν δικύλινδρο L 1.262 κυβικών που δεν πολυσυμπαθεί την πυκνή κίνηση των πόλεων. Tο σωστό ζύγισμα, οι μαζεμένες διαστάσεις και οι αναρτήσεις που απορροφούν κάθε λακκούβα των ελληνικών δρόμων, κρίνονται πολύτιμοι σύμμαχοι στις καθημερινές διαδρομές. Κινείται με μεγάλη άνεση παρέχοντας επαρκή προστασία από τον αέρα –χρήσιμη σε πολύωρες διαδρομές, ενώ είναι σταθερή ακόμα και σε ταχύτητες που αγγίζουν μόνο superbikes. Η αύξηση του μεταξονίου δεν επηρέασε τον τρόπο που βουτά από στροφή σε στροφή, με το μπροστινό να μένει βιδωμένο στην άσφαλτο και το πίσω μέρος να ακολουθεί, δίνοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, εντυπωσιακά για κατηγορία On-Off.
Το GS συνεχίζει να αποτελεί ένα κατά συνθήκη καθημερινό όχημα, που δεν προβληματίζει παρά τον μεγάλο του όγκο. Το νέο μοντέλο είναι πιο δυνατό, πιο αγριεμένο και τερματίζει πιο εύκολα τις ψηφιακές ενδείξεις του πίνακα οργάνων. Η τροφοδοσία είναι εξαιρετική και η παροχή ισχύος γίνεται με τέτοιο τρόπο, που δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβεις την λειτουργία του μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Ο στόχος για το κλείσιμο της ψαλίδας της απόδοσης, συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, επετεύχθη. Οι χρόνοι των επιταχύνσεων, ενδιάμεσων και από στάση, έχουν μειωθεί, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 230 χιλιόμετρα. Με το πλαίσιο βράχο και το εξαιρετικό πακέτο αναρτήσεων, φρένων και ηλεκτρονικών βοηθημάτων, μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο την επιπλέον δύναμη του κινητήρα. Το GS σου εμπνέει τρομερή εμπιστοσύνη καθώς σου δίνει απίστευτο feedback σε τέτοιο βαθμό που μπορείς να κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς χωρίς να καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια. Απολαμβάνεις κάθε χιλιόμετρο σε όποιο πεδίο χρήσης και αν το αναγκάσεις να εργαστεί. Σε επίπεδα κατανάλωσης, ο κινητήρας του GS είναι πιο οικονομικός είτε κινείσαι πιο συγκρατημένα είτε τον ζορίσεις, σε αντίθεση με του Multistrada που αποδεικνύεται πιο αδηφάγος.
Οι καλύτερες μηχανές άλλα και οι ακριβότερες μέχρι πριν μερικά χρόνια έπαιρνες ένα Varadero ένα v strom1000 με 11 χιλιάρικα τώρα βάλανε ηλεκτρονικά βοηθήματα και ανέβασαν την τιμή στα 22χιλιάρικα.
Οι καλύτερες μηχανές άλλα και οι ακριβότερες μέχρι πριν μερικά χρόνια έπαιρνες ένα Varadero ένα v strom1000 με 11 χιλιάρικα τώρα βάλανε ηλεκτρονικά βοηθήματα και ανέβασαν την τιμή στα 22χιλιάρικα.
ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΜW ΚΑΙ DUKATI TO KANATE ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ...ΘΕΟΥ?? ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ , ΒΕΒΑΙΩΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. !!!!!