Τρεις μοτοσικλέτες, τρεις διαφορετικοί κινητήρες, οι οποίοι από μόνοι τους μπορούν να αποτελέσουν κριτήριο επιλογής. Τετρακύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 649 κ.εκ. για το Honda, δικύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 689 κ.εκ για το Yamaha και δικύλινδρος V για το Suzuki με 645 κ.εκ. Αρχίζοντας από τον τελευταίο, βασίζεται στην πασίγνωστη μονάδα που έχει χρησιμοποιηθεί στην πρώτη γενιά των SV, στο V-Strom και στο Gladius, στην προκειμένη περίπτωση όμως παρουσιάζεται πλήρως ανανεωμένος, με περισσότερες από 60 τμήματα του να έχουν επανασχεδιαστεί, προκειμένου να μειωθούν οι εσωτερικές τριβές, να βελτιωθεί η αξιοπιστία και φυσικά, να αυξηθεί η απόδοση. Ο κινητήρας του Yamaha δημιουργήθηκε το 2013, προκειμένου να στελεχώσει την νέα πλατφόρμα μοντέλων με την κωδική ονομασία “CP2”, πρώτος καρπός της οποίας υπήρξε η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα. Μαζεμένος σε διαστάσεις και με ξεχωριστό χαρακτήρα, χάρη στον στρόφαλο 270 μοιρών που του προσδίδει “ασύμμετρη” (βάση χρόνου) ανάφλεξη. Ο κινητήρας του Honda είναι ο νεότερος, αφού σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί τo 2014 και αποτελεί τον μοναδικό τερτρακύλινδρο, όχι μόνο μεταξύ των μοτοσικλετών του συγκριτικού αλλά και σε ολόκληρη την κατηγορία. Η ανακοινώσιμη ισχύς του, στους 87 ίππους στις 11.000 σ.α.λ., είναι η μεγαλύτερη (στα χαρτιά) σε σχέση με το SV 650 που αποδίδει 75 ίππους / 8.500 και το MT-07 που αποδίδει 74,8 ίππους στις 9.000 σ.α.λ.. Σε ότι αφορά στην ροπή, το Yamaha όχι μόνο παρουσιάζει την μεγαλύτερη τιμή, με 6,9 kg-m αλλά το peak αυτής βρίσκεται και στις χαμηλότερες στροφές, δηλαδή στις 6.500 σ.α.λ. Ακολουθούν το Suzuki με 6,5 στις 8.500 σ.α.λ. και το Honda με 6,4 στις 7.000 σ.α.λ.