Γνωστό για τις δυνατότητες του σε κινητήρα και πλαίσιο, το Maxi scooter της Sym εξοπλίζεται για το 2022 με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης για μεγαλύτερη ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες.
Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, DOHC κινητήρας των 508 κυβικών με υγρό συμπλέκτη, έχει μέγιστη απόδοση 46 ίππους στις 6.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 50Nm στις 5.250 σ.α.λ., ενώ πλέον ένα σύστημα traction control ελέγχει την πρόσφυση του πίσω τροχού συμβάλλοντας τα μέγιστα στην ασφάλεια του αναβάτη σε κάθε συνθήκη.
Το στιβαρό Upside Down πιρούνι 41mm, που “δένει” στο λαιμό του πλαισίου με διπλές πλάκες, δημιουργεί επιπλέον ακαμψία στο σύνολο. Το πίσω τμήμα αποτελείται από μακρύ ψαλίδι αλουμινίου που πάνω του εδράζει η πίσω ανάρτηση αερίου-λαδιού, με δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω της μικρομετρικής προφόρτισης και με μοχλικό σύστημα, προσφέροντας προοδευτικότητα στη λειτουργία της ανάρτησης αλλά και σταθερότητα στην οδήγηση. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2κυματιστά δισκόφρενα διαστάσεων 275mm, με διπλές ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και ένα κυματιστό 275mm πίσω, τα οποία ακινητοποιούν τους δύο τροχούς των 15 ιντσών. Το δικάναλο σύστημα ABS είναι της Continental.
Ο φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος των 37 λίτρων κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει 1 full face κράνος ή 2 τύπου Jet. Στο εσωτερικό τμήμα της ποδιάς, υπάρχουν επιπλέον δύο κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι με τον έναν από αυτούς να διαθέτει παροχή φόρτισης USB QC 3.0.
Στη θέση του πίνακα οργάνων βρίσκεται μια κεντρική έγχρωμη TFT LCD οθόνη 4.5” με αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας και 3 εξατομικευμένα θεματικά interfaces. Κάθε interface προσφέρει 5 διαφορετικές οθόνες που εστιάζουν στις ανάγκες πληροφόρησης του αναβάτη. Ο εξοπλισμός του TL συμβαδίζει με τα πρότυπα της κατηγορίας και περιλαμβάνει keyless σύστημα ελέγχου, ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, αυτόματο χειρόφρενο με τη χρήση του πλαϊνού σταντ και ρυθμιζόμενες μανέτες φρένων 4 θέσεων.