Το NH-T 300 θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς, ως ένα μεγάλο παπί, επειδή είναι το ίδιο εύκολο να το οδηγήσει κανείς, ακόμα και για πρώτη φόρα, όσο εύκολα «καβαλάει» και ένα παπάκι. Είναι άνετο, μαζεμένο στην πράξη και ψηλό, έτσι στο τεστ ευελιξίας, σε δρόμους με πυκνή κίνηση, παίρνει άριστα. Εκτός δρόμου είναι αρκετά υπάκουο, και θα περάσει από κάθε «δρομάκι» που θέλεις να εξερευνήσεις. Δεν είναι για ειδικές διαδρομές, είναι περισσότερο μια ψηλή μοτοσυκλέτα δρόμου, που δεν περιορίζεται όταν δεν υπάρχει άσφαλτος. Η συμπεριφορά της όμως είναι αρκετά προβλέψιμη και παραμένει υπάκουη σε κάθε δοκιμασία «εντός ορίων». Αυτό οφείλεται στη γραμμική λειτουργία του κινητήρα, το καλοζυγισμένο πλαίσιο και τις αναρτήσεις του, που υποστηρίζουν εξαιρετικά τον ρόλο τους. Ο κινητήρας αποδίδει καλύτερα στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές, χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη πίεση. Η τελική του ταχύτητα είναι τα 137 χιλιόμετρα την ώρα ενώ ενδεικτικά χρειάζεται 12 δευτερόλεπτα για να γράψει το ταχύμετρο 100 από το μηδέν.
Ο αναβάτης βρίσκεται τοποθετημένος καλά μέσα στην μοτοσυκλέτα, έχοντας αγκαλιασμένο με τα πόδια του, το ρεζερβουάρ ενώ το τιμόνι είναι αρκετά ψηλά διευκολύνοντας και την όρθια θέση οδήγησης. Τα φρένα έχουν ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση, αλλά είναι προοδευτικά και αυτό είναι κάτι που εκτιμήσαμε ιδιαίτερα όταν κινηθήκαμε σε βατό χωματόδρομο. Σε απανωτές έντονες επιβραδύνσεις η απόδοση τους θα αρχίσει σταδιακά να πέφτει, αλλά πριν αυτό συμβεί, το VBOX έδειξε ότι χρειάζονται 50 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα. Τέλος, οι αναρτήσεις μας άφησαν αρκετά ικανοποιημένους αφού στην άσφαλτο μεταφέρουν αρκετή πληροφόρηση, απορροφώντας παράλληλα τυχόν κραδασμούς από λακκούβες και διάφορες κακοτεχνίες του δρόμου και μπορεί να φτάσουν στο τιμόνι. Η ρύθμιση τους είναι κάπως μαλακή για χρήση σε χώμα, όμως θα σου επιτρέψουν να εξερευνήσεις αρκετά χιλιόμετρα περιπέτειας μέχρι να κουραστείς.