Η αισθητική του GS είναι πλέον γνώριμη ως τα πέρατα του κόσμου και κάπως έτσι η BMW αποφάσισε να την διατηρήσει ανέπαφη, τουλάχιστον προς το παρόν και πέρα από όποια ζητήματα κόστους θα προέκυπταν. Εξάλλου, πρόκειται κατά γενική ομολογία για μια πετυχημένη σχεδιαστική μαγιά που ανακατεύει περίτεχνα το δυναμισμό, την πολυτέλεια και το σκληροτράχηλο προφίλ της περιπέτειας. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η ποιότητα κατασκευής, που αριστεύει σε όλους τους τομείς. Για πολλούς, ίσως αποτελεί την πιο πολυπόθητη σέλα της αγοράς, ενδεικτικό της άνεσης και του πλουσιοπάροχου εξοπλισμού που απολαμβάνει ο αναβάτης, όταν βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός GS Adventure. Ο δικύλινδρος υδρόψυκτος Boxer με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αύξησε τη χωρητικότητα του από τα 1170 στα 1254 κυβικά εκατοστά, ενώ απέκτησε και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ShiftCam. Η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 11 ίππους, φτάνοντας τους 136 στις 7.750σ.α.λ, ενώ και η ροπή έφτασε τα 14,6 kg-m στις 6.250σ.α.λ. Ο γίγαντας με την τεράστια περιβολή, διαθέτει συμπεριφορά μικρού παιδιού που σε καθηλώνει. Εγνωσμένη η αξία του και σε θέματα άνεσης, με τα premium χαρακτηριστικά να συντροφεύουν τον αναβάτη σε κάθε διεκπεραιωτική διαδρομή, τσάρκα, ή ταξίδι. Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, συντροφεύει πλέον κάθε άνοιγμα του γκαζιού, εκτοξεύοντας τις επιδόσεις του νέου μοντέλου. Οδηγικά τίποτα δεν έχει αλλάξει με τη φιλικότητα να πρωτοστατεί και τη δύναμη να αποδίδεται γραμμικά χωρίς ξεσπάσματα, καθιστώντας το GS απόλυτα διαχειρίσιμο σε κάθε περίπτωση. Ταξίδι και χώμα ανήκουν στη σπεσιαλιτέ του σεφ. Το GS ΅ΆμαγειρεύειΆΆ ξεκούραστες και χλιδάτες μεταβάσεις εντός και εκτός δρόμου, χωρίς τον παραμικρό περιορισμό.
Όσοι έχετε λεφτά για κάψιμο καλώς.
Οι υπόλοιποι με τα μισά η και λιγότερα χρηματα πάρτε ένα Tenere 700 που θα σας πάει σε μέρη που οι παραπάνω "νταλίκες" δεν φτάνουν με τι ποτά.
Όσοι έχετε λεφτά για κάψιμο καλώς. Οι υπόλοιποι με τα μισά η και λιγότερα χρηματα πάρτε ένα Tenere 700 που θα σας πάει σε μέρη που οι παραπάνω "νταλίκες" δεν φτάνουν με τι ποτά.