Κάποια από αυτά προτάσσουν ως δυνατό τους όπλο την οικονομία και άλλα, τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας. Υπάρχουν, όμως, και κάποια που βασίζονται απλά στις επιδόσεις τους, αλλά και στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά τους. Όλα, όμως, έχουν ένα κοινό: το γεγονός ότι αποτέλεσαν τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας τους για τον Αύγουστο του 2011 και βρέθηκαν περισσότερο από τους ανταγωνιστές τους στους ελληνικούς δρόμους, άσχετα με το ποιοι ήταν οι λόγοι, για τους οποίους επιλέχθηκαν.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
278 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
22,2/7.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/5.750 |
Βάρος (κιλά) |
165 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
645 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
70/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6/6.400 |
Βάρος (κιλά) |
197 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
150 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,1/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,1/5.500 |
Βάρος (κιλά) |
172 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
249 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
33/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,2/8.200 |
Βάρος (κιλά) |
169 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
660 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
48/6.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/5.250 |
Βάρος (κιλά) |
192 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
223 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
19/8.300 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,8/6.500 |
Βάρος (κιλά) |
118 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
1.340 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Βάρος (κιλά) |
220 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
863 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
7,1/3.750 |
Βάρος (κιλά) |
251 |
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr