LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι πρωταθλητές του καλοκαιριού!

Piaggio Beverly 300

Honda Innova 125i

Suzuki V-Strom 650 ABS

Kymco MXU 150

Kawasaki Ninja 250R

Yamaha XT 660X

Honda CRE 230 Easy Enduro

Suzuki GSX 1300R Hayabusa

Harley-Davidson XL 883 Sportster

Τα δημοφιλέστερα δίκυκλα και ATV του 8/2011

Παρά τις δυσκολίες που περνά εδώ και αρκετό καιρό και η αγορά των δικύκλων, υπάρχουν κάποια μοντέλα που δε μοιάζουν να πτοούνται ιδιαίτερα.

 
Κάποια από αυτά προτάσσουν ως δυνατό τους όπλο την οικονομία και άλλα, τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας. Υπάρχουν, όμως, και κάποια που βασίζονται απλά στις επιδόσεις τους, αλλά και στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά τους. Όλα, όμως, έχουν ένα κοινό: το γεγονός ότι αποτέλεσαν τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας τους για τον Αύγουστο του 2011 και βρέθηκαν περισσότερο από τους ανταγωνιστές τους στους ελληνικούς δρόμους, άσχετα με το ποιοι ήταν οι λόγοι, για τους οποίους επιλέχθηκαν.

Scooter: Piaggio Beverly 300: Εκπρόσωπος ολόκληρης δυναστείας

Το Beverly είναι το μοντέλο αυτό που αποτελεί μέλος μιας δυναστείας, η οποία αρνείται πεισματικά να απαγκιστρωθεί από την κορυφή των ταξινομήσεων στην κατηγορία. Το μοντέλο των 300 κ.εκ. συνεχίζει αυτή την παράδοση, όντας βελτιωμένο σε αρκετούς τομείς.
Πρώτος εξ αυτών, η αισθητική. Το Beverly 300 είναι σύγχρονο αισθητικά και έχει κόψει σε μεγάλο βαθμό τους δεσμούς του με το παρελθόν. Ολόκληρο το κοστούμι του έχει περισσότερες γωνίες και εντυπωσιακές λεπτομέρειες, όπως είναι ο επιβλητικός προβολέας και οι ζάντες. Το Beverly είναι ανανεωμένο και στον τομέα των χώρων, ο οποίος μέχρι πρότινος αποτελούσε μια από τις λίγες αδυναμίες του. Ο χώρος κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί σημαντικά και πλέον κάτω από αυτόν μπορούν να τοποθετηθούν δύο jet κράνη ή ένα full face και αρκετά μικροπράγματα. Όσον αφορά στο δρό- μο, τέλος, το Beverly έχει βελτιωθεί σε κάποια σημεία. Ο κινητήρας των 278 κ.εκ. εξακολουθεί να έχει δύναμη και νεύρο από χαμηλά, γραμμική λειτουργία και αυξημένα επίπεδα ροπής, ενώ η γενικότερη ποιότητα κύλισης είναι καλύτερη. Το Beverly παραμένει άνετο και ευκίνητο, ικανό να κινηθεί γρήγορα στην πόλη και με αξιώσεις σε ένα κοντινό ταξίδι.

Τιμή: 4.450 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
278
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
22,2/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
2,3/5.750
Βάρος (κιλά)
165


Παπιά: Honda Innova 125i: Καθημερινός σύντροφος

Το Innova παραμένει και κατά τον Αύγουστο του 2011, το δημοφιλέστερο παπί στην Ελλάδα. Εκμεταλλευόμενο τη χαμηλή του τιμή και τον φιλικό του χαρακτήρα, ο οποίος αρνείται να ακολουθήσει τις sport μόδες των τελευταίων ετών, το Innova αποτελεί τη νούμερο ένα επιλογή στην κατηγορία του.
Το Innova 125i, άλλωστε, έχει έναν και μόνο σκοπό και τον εκπληρώνει με απόλυτη επιτυχία. Μεταφέρει τον αναβάτη του με άνεση και ευελιξία μέσα στην πόλη και φροντίζει για την τσέπη του, χάρη στην οικονομική κατανάλωση βενζίνης. Επιπλέον, συγκεντρώνει πάνω του όλα τα θετικά στοιχεία ενός καλού και αξιόπιστου παπιού. Χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού, είναι άνετο (τουλάχιστον μέχρι κάποια ώρα στη σέλα του) για ψηλούς ή μη αναβάτες, ασφαλές και συμπεριφέρεται όπως ακριβώς θα περίμενες. Οι μακριές του σχέσεις αποδεικνύονται αρκετά χρήσιμες μέσα στην πόλη (εκτός κι αν απαιτείς να αφήνει τους πάντες πίσω του στο φανάρι) και η ελαστικότητα του κινητήρα του επιτρέπει τη σπάνια αλλαγή σχέσεων στο κιβώτιο. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά του είναι αυτά που το κάνουν να ξεχωρίζει περισσότερο από τον ανταγωνισμό. Το Innova δεν υιοθετεί sport χαρακτηριστικά που ίσως κουράσουν και παραμένει άνετο, βολικό και διαχρονικό όλα αυτά τα χρόνια.

Τιμή: 2.195 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
124,8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
9,2/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
1/3.000
Βάρος (κιλά)
100,4


On-off: Suzuki V-Strom 650 ABS: Η δημοφιλέστερη μοτοσικλέτα

Το ότι το V-Strom παραμένει στην κορυφή της κατηγορίας, αλλά και στις ταξινομήσεις των μοτοσικλετών γενικότερα, δεν είναι έκπληξη. Το ιαπωνικό on-off ανέκαθεν αποτελούσε τη δημοφιλέστερη μοτοσικλέτα στη χώρα μας, κι ας δέχεται «απειλές» από τα μικρότερα και οικονομικότερα μοντέλα.
Αποτελεί, άλλωστε, μια μοτοσικλέτα για κάθε χρήση. Στην πόλη, θα κινηθεί σχετικά άνετα (δεδομένου του όγκου και των κιλών του) σε συνθήκες κίνησης, κυρίως χάρη στην καλή λειτουργία του κινητήρα. Κανένα παράπονο από τον κινητήρα δε θα ακουστεί ούτε στην εθνική, εκεί που ο αναβάτης θα εκτιμήσει την άνεση της σέλας και των αναρτήσεων (αν και οι τελευταίες είναι λίγο σφιχτές για τα δεδομένα της κατηγορίας). Στο επαρχιακό δίκτυο, θα θυσιαστεί ελάχιστη από την ευκινησία του στις στροφές, μιας και το V-Strom δεν αριστεύει στις απότομες εναλλαγές κλίσης. Στο χώμα, τέλος, το V-Strom δεν πρόκειται να πει όχι, αν ο αναβάτης δεν το πιέσει και δείξει την κατάλληλη προσοχή. Εκεί, οι αναρτήσεις θα αποσβέσουν άνετα τις ανωμαλίες και θα κρατήσουν τη μοτοσικλέτα σταθερή στην πορεία της.

Τιμή: 6.995 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
645
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
70/8.800
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
6/6.400
Βάρος (κιλά)
197


Street: Honda CBF 125: Οικονομικό σχολείο

Οι λόγοι που φέρνουν το CBF 125i στην κορυφή της κατηγορίας του, όσον αφορά στις ταξινομήσεις του Αυγούστου, είναι πολλοί και αδικούνται, αν λάβουμε υπόψη μας μόνο τον (σημαντικό) οικονομικό.
Το CBF 125i, άλλωστε, αποτελεί ένα από τα πιο καλόβολα και πρακτικά μοντέλα της αγοράς, γεγονός που το καθιστά μια πρώτης τάξεως επιλογή για την πρώτη μοτοσικλέτα ενός αρχάριου αναβάτη. Οι διαστάσεις του μοντέλου είναι μαζεμένες και το βάρος παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, ενώ η σέλα τοποθετεί σε όρθια και άνετη θέση τον κορμό του αναβάτη, ώστε να μπορεί αυτός να διατηρεί ταυτόχρονα τον απόλυτο έλεγχο της μοτοσικλέτας, άσχετα από τις διαστάσεις και τη σωματική του δύναμη. Ο κινητήρας είναι φιλικός και… αλεξίσφαιρος. Λειτουργεί γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η λειτουργία του κιβωτίου είναι μαλακή και σαφής. Οι επιλογές στον περιφερειακό εξοπλισμό, τέλος, υπηρετούν το σκοπό της διατήρησης του κόστους χαμηλά, ωστόσο, στην πόλη δεν πρόκειται να απογοητεύσουν, ακόμη κι έναν πιο έμπειρο αναβάτη. Όσον αφορά στο κόστος, και αυτό παίζει σίγουρα ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Η τιμή του βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα της κατηγορίας και το μικρό CBF σου ζητά λίγα χρήματα για τη χρήση και τη συντήρησή του.

Τιμή: 6.995 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
124,8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
9,2/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
1/3.000
Βάρος (κιλά)
100,4


ATV: Kymco MXU 150: Χτίζει την παράδοση

Δεν είναι η πρώτη φορά που το MXU 150 βρίσκεται στην πρώτη θέση των ταξινομήσεων στην κατηγορία του και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πρόκειται για ένα οικονομικό και διασκεδαστικό ATV που απολαμβάνει την προτίμηση του κοινού.
Η αισθητική του MXU 150 είναι σίγουρα αρκετά επιθετική, για ATV της κατηγορίας. Πίσω από αυτή την εμφάνιση, όμως, κρύβεται ένα μοντέλο φιλικό και ευκολοδήγητο. Και όχι μόνο αυτό. Το MΧU 150 διαθέτει αρκετή ισχύ, ώστε να μη συναντήσει πολλά εμπόδια στο δρόμο του (εξαρτάται, βέβαια, και τι θα του ζητήσεις), ενώ η επιλογή της όπισθεν συγκαταλέγεται στα προτερήματά του. Στα θετικά στοιχεία του λογίζεται και ο πλούσιος εξοπλισμός του, καθώς το MXU 150 διαθέτει, μεταξύ άλλων, προβολείς αλογόνου, δισκόφρενο και πίσω, χειρόφρενο, σχάρες και πλούσιο πίνακα οργάνων. Ο κινητήρας του, τέλος, του χαρίζει ικανοποιητικές επιδόσεις. Με 10,1 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 1,1 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., το MXU 150 θα συναντήσει λίγα εμπόδια στο δρόμο του.

Τιμή: 3.195 ευρώ (χωρίς Ε.Τ.Τ.)

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
150
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
10,1/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
1,1/5.500
Βάρος (κιλά)
172


Sport: Kawasaki Ninja 250R: Sport σχολείο

Ποια είναι η συνταγή για να «χτυπήσεις» στα ίσια μοτοσικλέτες τριψήφιων επιδόσεων, τεχνολογικά προηγμένα εργαλεία και κοφτερούς ανταγωνιστές; Το Kawasaki Ninja 250R φαίνεται πως τη γνωρίζει καλά και την εκμεταλλεύεται για έρθει πρώτο σε ταξινομήσεις.
Το μικρό Ninja της Kawasaki κατάφερε εξαρχής να γίνει δημοφιλές και αγαπητό, μιας και πρόκειται για μια πραγματική sport μοτοσικλέτα σε μικρή συσκευασία. Αν και οι διαστάσεις του είναι μεγαλύτερες από αυτές ενός sport 125 κ.εκ. και ο κινητήρας του δικύλινδρος, το Ninja 250R αποδεικνύεται αρκετά ευέλικτο και εύκολο στην οδήγηση. Ο κινητήρας του είναι φιλικός και, πάνω από όλα, ιδιαίτερα ελαστικός. Και φυσικά, δε λείπουν και οι επιδόσεις, για τις οποίες, όμως, θα πρέπει να διατηρήσετε ψηλά τη βελόνα του στροφόμετρου. Είτε κινείται γρήγορα είτε αργά, το Kawasaki παραμένει σταθερό και δε θα πει όχι και σε μεγάλες κλίσεις που θα έρθουν χάρη στην πολύ καλή συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων. Αποτελεί σίγουρα το μοντέλο που θυμίζει περισσότερο ένα μεγαλύτερο supersport, αποτελεί, όμως στην ουσία ένα χρηστικό sport πασπαρτού.

Τιμή: 5.090 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
249
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
33/11.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
2,2/8.200
Βάρος (κιλά)
169


Supermotard: Yamaha XT 660X : Συνώνυμο της επιτυχίας

Άλλος ένας συνήθης ύποπτος για την κατηγορία του, το Yamaha XT 660X αποτελεί τον αδιαφιλονίκητο ηγέτη των supermotard, όσον αφορά στις ελληνικές ταξινομήσεις. Στηριζόμενο στην ποιότητα, τη συμπεριφορά του και το όνομα ΧΤ, το ιαπωνικό μοντέλο αναδείχθηκε και πάλι το δημοφιλέστερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Οπωσδήποτε, το καλύτερο στοιχείο πάνω στο ΧΤ είναι ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 660 κ.εκ. που αποδίδει 48 ίππους και 6,1 kgm ροπής. Ωστόσο, δεν είναι οι αριθμοί των επιδόσεων που κάνουν τόσο ξεχωριστό το κινητήριο σύνολο του XT. Η ζωντάνια του, ειδικά στις χαμηλομεσαίες σ.α.λ. φροντίζει για τη σβελτάδα της μοτοσικλέτας και το μοτέρ δείχνει τον καλό εαυτό του στο μεγαλύτερο μέρος του φάσματος λειτουργίας του. Στη σβελτάδα συνηγορεί και το συνολικό στήσιμο του ΧΤ που του επιτρέπει να ελίσσεται ανάμεσα σε εμπόδια και σου επιτρέπει να του δείχνεις ολοένα και περισσότερη εμπιστοσύνη. Σε ανοιχτό δρόμο, το XT θα ανεβάσει γρήγορα στροφές και θα αυξήσει γρήγορα την ταχύτητά του φλερτάροντας με τη δεύτερη εκατοντάδα του ταχύμετρου. Ωστόσο, η προστασία από τον αέρα είναι σχεδόν μηδενική, γεγονός που θα αποθαρρύνει τον αναβάτη για μεγάλες εξορμήσεις εκτός πόλης.

Τιμή: 6.995 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
660
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
48/6.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
6,1/5.250
Βάρος (κιλά)
192


Enduro: Honda CRE 230 Easy Enduro: Από μικρό στους αγώνες

Από τη στιγμή που δέχτηκε τη φροντίδα της ΗΜ, το καθαρόαιμο CRE 230 της Honda μεταμορφώθηκε σε ένα καθημερινό μοτοσικλετάκι που διατήρησε τα αγωνιστικά entry level γονίδιά του, γοητεύοντας αρκετούς νεαρούς αναβάτες.
Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του CRE 230 Easy Enduro είναι οι μικρές εξωτερικές του διαστάσεις. Αυτές σε κάνουν να το εμπιστευτείς και να τολμήσεις μαζί του ό,τι πιο ακραίο. Ο κινητήρας τραβάει πρόθυμα και η απουσία έντονου ξεσπάσματος, σου δίνει μερικά επιπλέον ποσοστά ασφάλειας, ώστε να ανοίγεις το δεξί γκριπ με λιγότερη ακρίβεια. Ο εν λόγω κινητήρας είναι μονοκύλινδρος και αερόψυκτος. Παρά το γεγονός, πάντως ότι πρόκειται για Enduro μοτοσικλέτα, το CRE 230 . Συνολικά, το Easy 230 είναι μία μοτοσικλέτα που στη μορφή που έχει πάρει, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για τη χώρα μας. Με μερικούς περιορισμούς, τα κάνει σχεδόν όλα στο μέτρο του δυνατού και προσφέρει διασκέδαση και οικονομία.

Τιμή: 4.530 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
223
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
19/8.300
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
1,8/6.500
Βάρος (κιλά)
118


Touring / Sport touring: Suzuki GSX 1300R Hayabusa: Σταθερά πρώτο

Μπορεί να είναι το ακριβότερο μοντέλο αυτού εδώ του αφιερώματος, ωστόσο, το Suzuki Hayabusa δικαιολογεί και το τελευταίο ευρώ που θα ξοδέψεις πάνω του, με τις επιδόσεις, την οδική συμπεριφορά και την τεχνολογία που διαθέτει.
Η εμφάνισή της είναι οπωσδήποτε μοναδική, ενώ το θετικότερο ίσως στοιχείο πάνω στη μοτοσικλέτα είναι ο κινητήρας. Τετρακύλινδρος, χωρητικότητας 1.340 κ.εκ. και με υψηλές επιδόσεις, σου δίνει και τη δυνατότητα επιλογής ανά- μεσα σε τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, χάρη στο σύστημα S-DMS. Ο κινητήρας, λοιπόν, χαρίζει ασύλληπτες επιδόσεις στη μοτοσικλέτα και μάλιστα σε μια περιοχή του ταχύμετρου που οι άλλες μοτοσικλέτες μαζεύουν αργά τα τελευταία τους χιλιόμετρα. Η δύναμη, όμως, αυτή του κινητήρα συνοδεύεται και από τουριστικά χαρακτηριστικά, με τη ροπάτη και ελαστική απόδοση του κινητήρα να αφήνει το αριστερό πόδι μακριά από το λεβιέ των ταχυτήτων. Η προστασία από τον αέρα είναι μεγάλη και η σταθερότητα της μοτοσικλέτας χαρακτηριστική, γεγονός όμως που δε συμβάλλει αρνητικά στην ευελιξία της στα κλειστά κομμάτια. Η ευκολία με την οποία αλλάζει κλίση (για τον όγκο και τα κιλά της) σε αφήνει με ανοικτό το στόμα για το μεγαλείο της κατασκευής.

Τιμή: 15.695 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
4T, 4Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
1.340
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
Δ.Α.
Βάρος (κιλά)
220


Custom: Harley-Davidson XL 883 Sportster : Αυθεντική εμπειρία

Στην αδικημένη συνολικά κατηγορία των custom, το Harley-Davidson XL 883 Sportster αποτελεί μια σταθερή αξία στις ταξινομήσεις, χάρη στην αυθεντική custom αίσθηση που προσφέρει, αλλά και το γεγονός ότι αποτελεί το οικονομικότερο custom της αμερικανικής εταιρείας.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μιλάμε για μία εκ των τριών εκδόσεων του Sportster, την Iron. Η συγκεκριμένη διαφέρει από τις υπόλοιπες στον χρωματισμό, καθώς έχει στερηθεί το χρώμιο για χάρη μιας πιο ρετρό και σκοτεινής αισθητικής. Σε συνδυασμό με το μοναδικό σχεδιασμό της σειράς Sportster, το Iron ξεχωρίζει παντού και δεν πρόκειται να το μπερδέψετε με τίποτα άλλο. Όσο για τον κινητήρα, είναι αερόψυκτος, ψεκαστός και με χωρητικότητα 863 κ.εκ.. Διαθέτει δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και είναι το μικρότερο μοτέρ των γραμμών παραγωγής των Αμερικανών. Η οδηγική του συμπεριφορά, τέλος, παρουσιάζεται απόλυτα φιλική, οι μαλακές αναρτήσεις κρατούν ξεκούραστο τον αναβάτη και τα φρένα θα επιτελέσουν με επιτυχία το έργο που έχουν αναλάβει. Το Sportster διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: την Iron, τη Roadster και την SuperLow που διαθέτει τη χαμηλότερη σέλα, στα 695 χλστ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
4Τ, 2Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
863
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
7,1/3.750
Βάρος (κιλά)
251

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ