Το μοναδικό Ιαπωνικό τρίκυκλο scooter ως τώρα αποτελεί και τον μικρό
της σημερινής παρουσίασης, καθώς παίζει μόνο του στα 125 κ.εκ. απέναντι σε
ανταγωνιστές με αρκετά περισσότερα κυβικά. Το γεγονός βέβαια δεν το έχει
αποτρέψει από πολύ καλές πωλήσεις στην Ελληνική αγορά, καθώς και οι μικροί
κυβισμοί έχουν το κοινό τους, ειδικά όταν μιλάμε για τη σχετική κατηγορία
διπλωμάτων.
Οι μικρές και συμπαγείς διαστάσεις
του θυμίζουν scooter 2 τροχών και αμέσως διαισθάνεσαι πως θα
είναι απίστευτα εύκολο και ευέλικτο στο κέντρο της πόλης και στο μποτιλιάρισμα.
Απλούστατο και αποτελεσματικό το σύστημα της αρθρωτής ανάρτησης τηςYamaha,
αποτελείται από 2 πιρούνια (ένα σετ 2 καλαμιών σε κάθε τροχό), παράλληλα
τοποθετημένα στον άξονα του scooter, που συνδέονται με το λαιμό με
ένα κλασικό παραλληλόγραμμο σύνδεσμο. Το κάθε πιρούνι ελέγχει το δικό του τροχό
με μια ανεξάρτητη ανάρτηση, κι έτσι όταν ο ένας τροχός χάσει την πρόσφυση, ο
δεύτερος λειτουργεί επικουρικά, σώζοντας τη μέρα, και αυξάνοντας κατά πολύ την
οδική ασφάλεια του αναβάτη.
Όποιος οδηγήσει το
συγκεκριμένο 125 θα μείνει έκπληκτος από την σπιρτόζικη απόδοση του ψεκαστού
μοτέρ, που μαζί με την ιδανική του κλιμάκωση, χαρίζει άριστη ενεργητική
ασφάλεια. Αποδεικνύεται ταχύτατο στην πόλη, ενώ δεν θα πει όχι και σε μικρές
εκδρομές στα προάστια, με οδήγηση σε Εθνική και Αττική Οδό, καθώς η ταχύτητα
του δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 85 ακόμα και σε παρατεταμένες ανηφορικές
ευθείες. Ταυτόχρονα η οικονομία καυσίμου είναι εκπληκτική, και συγκρίσιμη μόνο
με πολύ οικονομικό, σύγχρονο, δίτροχο scooter αντίστοιχου κυβισμού! Είδαμε
3,2lt/100χλμ., ενώ με οδήγηση μονίμως τέρμα γκάζι η κατανάλωση δεν ανέβηκε πάνω
από τα 3,7lt/100χλμ.!
Το Tricity κάνει
τη δική του επανάσταση, φέρνοντας τα πλεονεκτήματα των τριών τροχών πιο κοντά
σε ευρύτερο φάσμα του αγοραστικού κοινού. Πρόκειται για το φθηνότερο,
ελαφρύτερο, απλούστερο και οικονομικότερο σε κατανάλωση τρίκυκλο scooter παγκοσμίως,
ένα πραγματικά ξεχωριστό όχημα που πιστεύουμε αξίζει να οδηγήσετε. Aριστο για
τις ελληνικές απαιτητικές συνθήκες, ταμάμ για το αστικό κέντρο, εκτινάσσει την
οδική ασφάλεια στα ύψη, ζητάει λίγα, και δίνει πολλά.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 2Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 124,8
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 10,9/9.000
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.): 1,06/5.500
Βάρος (κιλά): 152
Τιμή (ευρώ): 3.690
/ 3.990 (ABS)
Ηλεκτρικά χωρίς δίπλωμα και κάτω από 1.250 ευρώ (με επιδότηση)
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
KYMCO AK 550 Premium: Το πρώτο Scooter με Cornering ABS
Kymco Micare 125 - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
BMW R 1300 R: Κατέφθασε με νέο boxer κινητήρα και ατσάλινο πλαίσιο
Kawasaki ZX-4RR - Υποψήφιο για Best Moto by LS2
Aγόρασες το...οικόπεδο! Επισκευάζεις ή πουλάς;
BMW C400: Adventure scooter με ταξιδιωτικές ικανότητες και κορυφαία επιτάχυνση
Mr. KTEO: Εγγυημένος τεχνικός έλεγχος για μοτοσυκλέτα και αυτοκίνητο
Διαθέσιμο το νέο Beverly 310 στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Η Piaggio προσφέρει υποβοήθηση με 4D ραντάρ ανεπτυγμένη από ρομπότ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr