Η Piaggio είχε ήδη μια πολύ καλή βάση στα χέρια της και με στοχευμένες βελτιώσεις κατάφερε να εκσυγχρονίσει το Medley και να το κάνει ακόμα καλύτερο. Σχεδιαστικά προχώρησε σε εκτεταμένο φρεσκάρισμα κυρίως του εμπρός μέρους βελτιώνοντας το ακόμα περισσότερο και δίνοντάς του σύγχρονη και όσο σπορ πρέπει, αύρα. Ένας από τους λόγους που έκαναν τόσο δημοφιλές το Medley είναι η premium ποιότητά του που δεν συναντάς εύκολα σε μικρού κυβισμού scooter και η Piaggio φρόντισε να την διατηρήσει και στο νέο μοντέλο. Η σέλα του νέου Medley είναι ελαφρώς διαφοροποιημένη από τον προκάτοχό του. Είναι πλέον πιο ίσια καθώς έχει μικρύνει το σκαλοπάτι μεταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη με τον δεύτερο να έχει μεγάλες, πρακτικές χειρολαβές και νέα αναδιπλούμενα μαρσπιέ στη διάθεσή του. Σε επίπεδο χώρων, το ενιαίο διαμέρισμα των 36 λίτρων κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει δυο full face κράνη. Η ευανάγνωστη LCD οθόνη παρέχει πλήθος πληροφοριών ενώ στην έκδοση S το σύστημα πολυμέσων Piaggio MIA επιτρέπει τη σύνδεση κινητού τηλεφώνου μέσω Bluetooth.
Ο i-Get κινητήρας των 150 κυβικών δέχθηκε βελτιώσεις και το αποτέλεσμα είναι 16,3 ίπποι στις 8.750 σ.α.λ και 1,5 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., ενώ με το σύστημα start – stop τα πηγαίνει περίφημα και σε επίπεδο κατανάλωσης με 2,6 λ./100χλμ. Η κίνηση μέσα στην πόλη είναι απλή υπόθεση για το Medley. Το μικρό βάρος, η ευελιξία και η ακρίβεια της μετάδοσης το κάνουν να κινείται αέρινα και πολύ δύσκολα θα εγκλωβιστεί κάπου. Δεν εμφανίζει ασάφειες ή πλεύσεις σε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ ο 16άρης εμπρός τροχός σε συνδυασμό με το φαρδύτερο πίσω ελαστικό προσφέρουν σταθερότητα χωρίς να επηρεάζουν την ευελιξία.