Το Nmax προσφέρει όσα μπορείς να ζητήσεις από ένα μικρό GΤ σκούτερ που θα σε συντροφεύει καθημερινά. Mε σοβαρή εμφάνιση χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες, είναι σύγχρονο και ταυτόχρονα ελκυστικό. Ξεχωρίζει ο LED φωτισμός, η σκουρόχρωμη ζελατίνα, ενώ το δυναμικό σχεδιασμό συμπληρώνουν οι γραμμές του τούνελ που βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια, σήμα κατατεθέν της σειράς Max. Η ποιότητα σε πλαστικά και βαφή, κυμαίνεται στα γνωστά υψηλά επίπεδα της υπόλοιπης σειράς. Η μεγάλη σέλα δύο επιπέδων είναι μέτριας σκληρότητας και χάρη στο χαμηλό της ύψος (765χιλ) δεν θα προβληματίσει κανέναν να πατήσει τα πόδια του στο έδαφος με ασφάλεια. Κάτω από αυτή υπάρχει χώρος 23,5 λίτρων, ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος (χωρίς μεγάλους αεραγωγούς) ή άλλα αντικείμενα.
Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 155 κυβικών, χάρη στην τεχνολογία Blue core της Yamaha, αποδίδει 15 ίππους στις 8.000 με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα μεταβλητής ενεργοποίησης των βαλβίδων ( VVA ), επιτρέπει την αλλαγή της βύθισης των βαλβίδων μετά τις 6.000 σ.α.λ., ώστε να υπάρχει επαρκής δύναμη ψηλά και χαμηλή κατανάλωση όταν κινούμαστε με χαμηλές στροφές. Οι πρώτες θετικές εντυπώσεις, είναι η ευελιξία και το τράβηγμα του κινητήρα σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, που κάνει το ελαφρύ σκούτερ να ξεπετάγεται και να φτάνει με ευκολία τα πρώτα 80 χλμ/ ώρα. Αν επιμείνεις μπορείς να δεις μέχρι 115 χλμ/ώρα, χωρίς να αισθάνεσαι ανασφαλής, παρά την μικρή ζελατίνα που δεν προστατεύει το πάνω μέρος του κορμού από τον αέρα. Το κόψιμο του τιμονιού, που είναι από τα μεγαλύτερα που έχουμε δει. Σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις του μοντέλου, είναι σχεδόν αδύνατο να κολλήσεις στην κίνηση και να μην είσαι πρώτος σε κάθε φανάρι.