Τιμή: 3.520 ευρώ
Εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, δύσκολα την αποχωρίζεσαι, καθώς η πρακτικότητα και η ευκολία χειρισμών που προσφέρει, σε κάνουν να θες να τη χρησιμοποιείς ακόμα και για τις πιο μικρές αποστάσεις. Οι σχεδιαστές έχουν καταφέρει να διατηρήσουν την παραδοσιακή της εμφάνιση, αλλά την έχουν εκσυγχρονίσει πλήρως προσθέτοντας άκρως μοντέρνες πινελιές. Το επίπεδο ποιότητας είναι ψηλά, με το φινίρισμα και τη συναρμογή των εξαρτημάτων να είναι αψεγάδιαστη. Η σέλα είναι άνετη, έχει μαλακό αφρώδες και δεν απέχει πολύ από το έδαφος, οπότε ο αναβάτης πατά με ευκολία στο έδαφος. Από κάτω της, χωράει ένα full face κράνος και περισσεύει χώρος για γάντια ή αδιάβροχα. Ένα από τα πιο όμορφα στοιχεία εξοπλισμού της Primavera είναι η ολοκαίνουργια έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών. Με το Vespa Multimedia Platform, ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο με την οθόνη και να επεξεργάζεται τις κλήσεις του και πληροφορίες σχετικά με τη διαδρομή.
O μονοκύλινδρος, τετράχρονος i-get κινητήρας των 154,8 κυβικών με τις 3 βαλβίδες, αποδίδει 12,9 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 1,3 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Η Primavera αλλάζει αστραπιαία κατεύθυνση και σε αυτό συμβάλουν οι μικρής διαμέτρου τροχοί, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, το χαμηλό κέντρο βάρους και οι μαζεμένες διαστάσεις. Η δύναμη του κινητήρα και η «κοντή» μετάδοση κάνουν την Primavera S να επιταχύνει γρήγορα μέχρι τα 70 χιλιόμετρα, ενώ αν ο αναβάτης κρατήσει το γκάζι ανοιχτό, συνεχίζει με πιο αργό ρυθμό μέχρι την τελική των 100 χιλιομέτρων την ώρα. Η Vespa παραμένει σταθερή και εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη ακόμα και στην τελική της χωρίς να εμφανίζει αστάθεια ή ταλαντώσεις.