Θα αποδίδει 123 ίππους και 103 Nm ροπής με τον νέο κινητήρα 947cc. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 2 ίππων και 4 Nm ροπής σε σχέση με το 890, αλλά με καλύτερη απόδοση της δύναμης. Καινούριο πλαίσιο και νέα μάσκα στους LED προβολείς. Θα είναι συμβατό με τους κανονισμούς Euro5+
Το νέο KTM 990 Duke έχει πιαστεί ουκ ολίγες φορές από τον κατασκοπικό φακό κατά την προηγούμενη περίοδο και τώρα διέρρευσαν τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου που ίσως δούμε και στην EICMA την επόμενη εβδομάδα.
Αν και μέχρι τώρα η KTM τηρούσε σιγή ιχθύος, το 990 Duke εμφανίστηκε στις αναζητήσεις του Google ως μοντέλο του 2024 – και μάλιστα στην επίσημη σελίδα. Aν και το link δεν άνοιγε και δεν οδηγούσε πουθενά, οι πρώτες πληροφορίες μπορούν να αντληθούν από το Preview που δινόταν κάτω από το link.
Από αυτό μπορούμε να δούμε ότι ο νέος δούκας θα έχει στην καρδιά του έναν νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα LC8c 947cc, o οποίος θα αποδίδει 123 ίππους και 103 Nm ροπής, ενώ και τοπλαίσιο θα είναι καινούριο.
Μας θυμίζει το προηγούμενο «λάθος» που είχε κάνει η ΚΤΜ, όταν σε σελίδες διάφορων ντίλερ ανά την Ευρώπη εμφανίστηκε ο κινητήρας των 1390cc που αναμένεται να βρεθεί στην νέα γενιά Super Duke και Super Adventure του 2024. Το link εξαφανίστηκε αρκετά γρήγορα, όμως η πληροφορία διαδόθηκε.
Συγκρίνοντας με το 890 Duke, η αύξηση είναι μόλις 2 ίπποι και 4 Nm ροπής, όμως τα 58 κυβικά εκατοστά παραπάνω αναμένεται να φέρουν καλύτερη απόδοση αυτής της δύναμης στο νέο μοντέλο.
Νέος LED προβολέας και Euro5+
Στο κομμάτι της εμφάνισης, οι φωτογραφίες είναι αποκαλυπτικές, καθώς το μοντέλο ήταν ελάχιστα καμουφλαρισμένο. Η μούρη είναι διαφορετική, με τους δύο νέους LED προβολείς τοποθετημένους τον έναν πάνω από τον άλλον και τη νέα μάσκα.
Το 990 Duke αναμένεται να έρθει στις αγορές το 2024. Ως εκ τούτου θα πρέπει να ανταποκρίνεται στους νέους κανονισμούς Euro5+, κάτι που φέρνει νέα εξάτμιση, με μεγαλύτερο καταλύτη και επανασχεδιασμένο ψαλίδι για να ταιριάξει με τις νέες διαστάσεις. Επίσης αναμένεται να φέρει και τα νέα διαγνωστικά βοηθήματα (τα οποία θα ειδοποιούν τον αναβάτη για το αν κάτι πάει στραβά με τη μοτοσυκλέτα του και εκκρίνει παραπάνω ρύπους.