Η «σύντηξη» των κατηγοριών που επιχείρησε η Honda στο Integra θεωρείται πετυχημένη. Οι σχεδιαστικές / κοσμητικές αλλαγές δεν είναι μεγάλης έκτασης, είναι αρκετές όμως ώστε να προσδώσουν έναν αέρα «φρεσκάδας» στο μοντέλο. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα και πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς, αφού το Integra κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, αποτελώντας ένα «global» μοντέλο. Ο οδηγός, έχει στην διάθεση του αρκετό χώρο για τα πόδια, ενώ σε συνδυασμό με το μεγάλο τμήμα της άνετης σέλας που του αναλογεί, μπορεί να διανύσει πολλά χιλιόμετρα χωρίς να κουραστεί. Ο συνεπιβάτης όμως δεν τυγχάνει τέτοιων προνομίων, καθότι η σέλα του είναι πιο λεπτή, μικρότερη σε επιφάνεια και στενή στο πίσω μέρος της. Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι μικρός και δεν μπορεί να χωρέσει κράνος κλειστού τύπου.
O κινητήρας αποδίδει 55 ίππους στις 6.250σαλ. και 6,9 kg-m ροπής στις 4.750σαλ., από τα 745 κυβικά της χωρητικότητας του. Το DCT λειτουργεί άψογα και με την προσθήκη τριών βαθμίδων απόδοσης στην λειτουργία «S», δεν υπάρχει περιθώριο για κανένα παράπονο, ενώ πάντα υπάρχει και η δυνατότητα της ημιαυτόματης λειτουργίας, όπου ο οδηγός αλλάζει σχέσεις από τα μπουτόν στο τιμόνι, κατά βούληση. Σταθερότατο, ικανό για να ταξιδεύει όλη μέρα με ταχύτητες 140 – 150 χλμ./ώρα ή ακόμα και τέρμα γκάζι, στα 180 χλμ./ώρα, όπου και πάλι δεν ιδρώνει το αυτί του. Σε ανοικτό δρόμο, λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας και περιαστικές διαδρομές, το Integra διαπρέπει, μεταφέροντας άνετα, ταχύτατα και με ασφάλεια τον ή τους επιβαίνοντες στον προορισμό τους.