Έχουν μονοκύλινδρους κινητήρες και είναι μοναδικά, το καθένα με τον δικό του τρόπο και για ξεχωριστούς λόγους. Παρουσιάζουμε τέσσερα μοντέλα που την έχουν δει… solo στα πιστόνια, από τα 125 μέχρι τα 690 κ.εκ.
Κάποτε οι μονοκύλινδροι κινητήρες κυριαρχούσαν στην μικρή και μεσαία κατηγορία κυβικών. Πιο απλοί και οικονομικοί στην κατασκευή και στην συντήρηση τους από τους πολυκύλινδρους (ειδικά οι αερόψυκτοι) καθώς και ελαφρύτεροι, γαλούχησαν στρατιές αναβατών με το χαρακτηριστικό τρόπο απόδοσης τους. Οι Euro4 προδιαγραφές όμως, που δυσκολεύουν κυρίως αυτού του τύπου τους κινητήρες, καθώς και το downsizing (λιγότερα κυβικά – περισσότερη απόδοση) που κυριάρχησε ως τάση και στον χώρο των μεσαίων μοτοσικλετών, σταδιακά εξαφάνισαν τους κινητήρες αυτούς, αντικαθιστώντας τους κατά κανόνα με υγρόψυκτους δικύλινδρους. Μερικοί ωστόσο επιμένουν, παράγοντας ακόμα μοτοσικλέτες με μονοκύλινδρους κινητήρες και τέσσερς από αυτές θα παρουσιάσουμε στο συγκεκριμένο αγοραστικό. Τέσσερα singles, που η μοναδικότητα τους, δεν αφορά μόνο τον αριθμό των κυλίνδρων.
Η Benelli νομιζω χωραγε στο αρθρο σας.Το καινουργιο ΒΝ 251 φαινεται ενα αξιολογο συνολο
Οπως και η bmw 310 R