LIVE: κίνηση στους δρόμους

SYM Wolf 125

2.295 ευρώ

Ευκολία στην οδήγηση,  χαμηλή τιμή αγοράς, οικονομία στην χρήση και όμορφη σχεδίαση.  Αυτά είναι τα κυριότερα  χαρακτηριστικά του Wolf 125 της SYM, που δεν τα λες και λίγα. Σε τιμή που κοστίζουν τα παπιά αποκτά κανείς ένα μοντέλο ικανό για απροβλημάτιστη μετακίνηση μέσα στην πόλη και δυνατότητες για μικρές εξορμήσεις εκτός αυτής. Πέραν των αρετών του, αυτό που διαφοροποιεί το Wolf από τις ορδές των scooter και των παπιών που το ανταγωνίζονται, είναι ο… συμπλέκτης. Όχι ο συμπλέκτης αυτός κάθε αυτός αλλά ο έλεγχος που προσφέρει η… χειρο-ποδοκίνητη εναλλαγή των σχέσεων, έναντι του φυγοκεντρικού ή του ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Το Wolf λοιπόν αποτελεί μια πρώτης τάξεως επιλογή για όσους θέλουν να κάνουν το πρώτο τους βήμα στον κόσμο των δύο τροχών, έχοντας κατά νου της μεταπήδηση σε μεγαλύτερες κατηγορίες μελλοντικά. Η αίσθηση του Wolf στον δρόμο είναι αυτή μιας μοτοσικλέτας και αυτό δεν οφείλεται μόνο στο κιβώτιο που αναφέραμε πιο πριν αλλά και στην… αρχιτεκτονική του. Στιβαρό πλαίσιο μονής ραχοκαλιάς, τηλεσκοπικό πιρούνι με «άνετη» διαδρομή 130 χλστ., monoshocκ ανάρτηση πίσω, δισκόφρενο διαμέτρου 260 χλστ. μπροστά και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 110/70-17” και 130/70-1”, συνθέτουν μια αμιγώς «μοτοσικλετιστική» εικόνα. Η εμφάνιση συνηγορεί σε αυτό αφού η αισθητική του ακολουθεί τα πρότυπα της κατηγορίας των γυμνών και με μίνιμαλ σχεδιασμό και πολλά επιθετικά και sport στοιχεία όπως η επιθετική μάσκα, οι εντυπωσιακές ζάντες και η αιχμηρή ουρά το κάνουν να μοιάζει με μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Ανάμεσα στα εντυπωσιακά στοιχεία του Wolf συγκαταλέγεται το πίσω φανάρι, τεχνολογίας Led και ο πανέμορφος πίνακας οργάνων, ο οποίος διαθέτει και στροφόμετρο. Σε ότι αφορά στην συμπεριφορά του στον δρόμο, το Wolf, θα ικανοποιήσει όχι μόνο λόγω κινητήρα, αλλά και λόγω ευελιξίας και σταθερότητας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι, αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, τέλος, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχοςτου ανεφοδιασμού. Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να είναι και σε αυτή την περίπτωση παρούσες. 

Τεχνικά xαρακτηριστικά


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 2β
Κυβισμός ( κ.εκ )
249.4
Διάμετρος x διαδρομή ( χλστ. ) 71 X 63
Συμπίεση ( :1 ) Δ/Α
Ισχύς ( ίπποι/σαλ ) 25,7/7.500
Ροπή ( kgm/σαλ) 2,1/6.500
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ( λίτρα ) 14
Κατανάλωση ( λτ/100 χλμ ) 4,6
Τελική ταχύτητα 145
ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ
Τύπος Ατσάλινο μονής ραχοκοκκαλιάς
Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή ( χλστ ) 110
Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ ΠΕ
Διαδρομή ( χλστ ) 125
Φρένα Ε ( χλστ ) Δ/288, 4Ε
Φρένα Π ( χλστ ) Δ/222 2Ε
ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Εμπρός τροχός 110/70-17
Πίσω τροχός 130/70-17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ
Μήκος ( χλστ ) 2.010
Πλάτος ( χλστ ) 770
Μεταξόνιο ( χλστ ) 1.345
Ύψος σέλας ( χλστ ) 750
Βάρος ( κιλά ) 140
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ABS / Ρυθμ. Ο
Traction Control / Ρυθμ. Ο
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer Ο
Υπολογιστής ταξιδιού Ο
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ο
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ν
Χειρολαβές / Σχάρα Ο/Ν
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π Ο/Ν

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ