Όταν η KTM έκανε το βήμα προς τους μικρότερους κυβισμούς στις street legal μοτοσικλέτες, όλοι περιμέναμε με ανυπομονησία να διαπιστώσουμε το κατά πόσο η περιβόητη «πορτοκαλί» αίσθηση θα είχε «εμφυσηθεί» σε αυτές. Δεν απογοητευτήκαμε! Το RC 390 είναι 100% KTM, με την έννοια του ότι οδηγώντας το σου φτιάχνει το κέφι με τον fun χαρακτήρα του, ενώ εντυπωσιάζει με την ανταπόκριση του στην πίεση και σε ότι άλλο ακραίο επιθυμήσει ο οδηγός του! Είναι λοιπόν μια «δύσκολη» μοτοσικλέτα για λίγους; Κάθε άλλο! Μπορεί να επιτελέσει χωρίς κανένα πρόβλημα τον ρόλο του καθημερινό commuter, ενώ θα πάρει και από το χεράκι τον άπειρο οδηγό για να τον μυήσει στην οδήγηση μοτοσικλέτας. Ήρεμα, ήσυχα και με ασφάλεια. Οι πιο έμπειροι και ειδικά αυτοί που αρέσκονται στην δυναμική οδήγηση θα βρουν στον RC της Ιθάκη τους! Εξαιρετικό στήσιμο, μακράν το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία, που σε κάνει να κατεβαίνεις από την μοτοσικλέτα και να κοιτάς αν φορά πανάκριβα περιφερειακά! Kράτημα, φρένα, ακαριαία ευελιξία και ένας πολύ πρόθυμος κινητήρας, δημιουργούν ένα σύνολο ικανό για σοβαρή sport οδήγηση ή για… τρέλες, έτσι, για την διασκέδαση της υπόθεσης. Να λοιπόν άλλη μια πτυχή του KTM RC 390! Eίναι από τις καλύτερη πρόταση «δεύτερης» μοτοσικλέτας για όσους δεν θέλουν να «κουράζουν και να κουράζονται» με την μεγάλη τους αγάπη στην πόλη και στις καθημερινές μετακινήσεις. Προσοχή όμως, γιατί το 390 RC είναι εθιστικό! Παρασυρθήκαμε όμως και δεν έχουμε γράψει κουβέντα για τα περιφερειακά του… μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους «στην τσεφαλή» και τέσσερις βαλβίδες. Απόδοση; 44 ίπποι στις 9.500. Ατσάλινο χωροδικτύωμα για πλαίσιο, USD μη ρυθμιζόμενο -αλλά εξαιρετικά σεταρισμένο πιρούνι- WP διαμέτρου 43 χλστ., μονό WP αμορτισέρ πίσω και δίσκος 300 χλστ, με τετραπίστονη, ακτινικής έδρασης δαγκάνα της BYBRE (θυγατρική της brembo) μπροστά και δίσκος 230 χλστ. πίσω. Και ABS, φυσικά. Σχεδίαση, στα γνωστά γωνιώδη και αιχμηρά πρότυπα της KTM, που μας έχει συνηθίσει ο Κiska. Όλα αυτά μπορείτε να τα αποκτήσετε στην τιμή των 4.590 ευρώ, ενώ το RC δεν θα σας «γδύσει» ούτε στην συμβίωση, αφού η κατανάλωση του είναι 4,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Η Benelli νομιζω χωραγε στο αρθρο σας.Το καινουργιο ΒΝ 251 φαινεται ενα αξιολογο συνολο
Οπως και η bmw 310 R