LIVE: κίνηση στους δρόμους

SWM Gran Milano 440

5.980 ευρώ


Το Gran Milano, αποπνέει μια αύρα ιδιοκατασκευής και «καρφιτσώνει» παράσημα ικανού customizer στο πέτο του ιδιοκτήτη του , παρ΄ότι αποτελεί μοτοσικλέτα παραγωγής. Το σχεδιαστικό παιχνίδι που παίζεται στο Gran Milano ακολουθεί πιστά τα πρότυπα της café racer κατηγορίας, με τις κλασσικές γραμμές να συνδυάζονται με σύγχρονα περιφερειακά. . Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί το ρεζερβουάρ, με το ιδιόμορφο σχήμα του και την σοκολά – μπρονζέ βαφή του, το οποίο δεν θυμίζει τίποτα άλλο. Ενδέχεται να ξενίσει μάλιστα κάποιους αλλά σημασία έχει ότι τελικά ότι σου δίνει την εντύπωση πως ξετρυπώθηκε από κάποια αποθήκη που φιλοξενούσε racing εξαρτήματα από SoS αγώνες κλασσικών.  Η ποιότητα κατασκευής του είναι ικανοποιητική, τα υλικά και η βαφή δεν προβληματίζουν σε καμία περίπτωση και σίγουρα υπερκαλύπτουν τις όποιες απαιτήσεις απορρέουν από την τιμή των 6.000 ευρώ. To Gran  Milano είναι ελαφρύ και ο οδηγός εισπράττει επίσης μια αίσθηση στιβαρότητας, με την μηχανή να παρουσιάζεται «δεμένη» σε κάθε περίπτωση. Το πιρούνι κάνει  πάρα πολύ καλή δουλειά, ενώ φρενάροντας, αποκαλύπτεται και ένα από τα πιο δυνατά σημεία του Gran Milano, ο μπροστινός δίσκος και η ακτινκή τετραπίστοην της brembo, που συνεργάζονται ως σύνολο άψογα και προσφέρουν ισχύ, προοδευτικότητα και  αίσθηση. Ο κινητήρας δείχνει το καλύτερο του πρόσωπο στην περιοχή μεταξύ 3.000-6.500 σ.α.λ. όπου η απόδοση του είναι γεμάτη και «φορτώνει» χιλιόμετρα εύκολα στο άνοιγμα του γκαζιού. Από το ρελαντί, μέχρι τις 3.000 σ.α.λ. είναι επίσης ζωηρός αλλά και λίγο τραχύς με ένα παλαιομοδίτικο μονοκύλινδρο τρόπο, ενώ πάνω από τις 6.500, «φλατάρει» σε απόδοση και οι κραδασμοί που παράγει γίνονται ενοχλητικοί. Με όλα αυτά τα δεδομένα λοιπόν, τo Gran Milan μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα ή ακόμα και γρήγορα τηρουμένων των αναλογιών  και να διασκεδάσει τον οδηγό του εντός και εκτός πόλης. Η απόδοση ως σύνολο αλλά και ξεχωριστά από τους επί μέρους τομείς είναι αρκετά καλή και το μόνο σημείο που χρήζει προσοχής είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα. Με 5.980 αποκτά κανείς έτοιμη, μια μοτοσικλέτα που ενδέχεται να του κόστιζε πολύ παραπάνω αν έμπαινε την διαδικασία αγορά ένας παλιού μονοκύλινδρου, το αναπαλαίωνε και το «καστομάριζε» αναλόγως. Το Gran Milano, μπορεί να μείνει στην stock μορφή του για όσους δεν θέλουν πολλά – πολλά ενώ μπορεί να αποτελέσει και μια εξαιρετική βάση για βελτιώσεις μεγάλου εύρους από αναβάτες με «ανησυχίες». 

Τεχνικά xαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός ( κ.εκ )
445
Διάμετρος x διαδρομή ( χλστ. ) 89,9 Χ 69,8
Συμπίεση ( :1 ) Δ/Α
Ισχύς ( ίπποι/σαλ ) Δ/Α
Ροπή ( kgm/σαλ) Δ/Α
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ( λίτρα ) 22,4
Κατανάλωση ( λτ/100 χλμ ) -
Τελική ταχύτητα 165
ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ
Τύπος Ατσάλινο μονό σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις USD πιρούνι 47χιλ
Διαδρομή ( χλστ ) 135
Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
Διαδρομή ( χλστ ) 100
Φρένα Ε ( χλστ ) Δ/360, 4Ε
Φρένα Π ( χλστ ) Δ/220 2Ε
ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Εμπρός τροχός 120/70-17
Πίσω τροχός 150/60-17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ
Μήκος ( χλστ ) 2.066
Πλάτος ( χλστ ) 640
Μεταξόνιο ( χλστ ) 1.410
Ύψος σέλας ( χλστ ) 810
Βάρος ( κιλά ) 145
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ABS / Ρυθμ. Ο
Traction Control / Ρυθμ. Ο
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer Ο
Υπολογιστής ταξιδιού Ο
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ο
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ο
Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π Ν/Ν

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ