Το 701 Supermoto είναι το πρώτο… supermoto της αναγεννημένης Husqvarna που μπορεί να κυκλοφορήσει… νόμιμα στο δρόμο. Με ολόφρεσκο design, κορυφαία περιφερειακά και δοκιμασμένη “βάση”, η νέα μοτοσικλέτα έρχεται να προστεθεί στην γκάμα της εταιρίας που ως όνομα έχει μακρά παράδοση στη συγκεκριμένη κατηγορία και μας έχει χαρίσει μερικές αξέχαστα μοντέλα. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα δίτροχο που κρίνεται βάση της χρηστικότητα του αλλά με ένα μοντέλο που έχει δημιουργηθεί με στόχο να εξιτάρει τον αναβάτη του σε κάθε βόλτα, όσο μικρή και αν είναι αυτή, να του φτιάχνει τη διάθεση και να του δείχνει με κάθε ευκαιρία ότι οι δύο τροχοί είναι μεν πρακτικοί αλλά πάνω από όλα μπορεί να είναι και διασκέδαση! Η σχεδίαση του 701 SM είναι αυτό που ονομάζουμε minimal, με τον Maxime Thouvenin του οίκου Kiska να έχει βάλει την υπογραφή του, ενώ η ποιότητα κατασκευής, βρίσκεται σε γενικές γραμμές σε πολύ υψηλά επίπεδα. Άνεση και SM είναι έννοιες ασύμβατες μεταξύ τους και το 701 δεν αποτελεί εξαίρεση, με την έννοα του ότι αν σκέπτεστε ταξίδια και δικάβαλα και αποσκευές, απλά… ξεχάστε το! Ωστόσο για μέσα στην πόλη, για κοντινές εκδρομές και για επισκέψεις σε πίστα, το Husqvarna αυτό, είναι σίγουρα πολύ πιο φιλόξενο και άνετο από τις καθαρόαιμες αντίστοιχες κατασκευές. Το 701 Supermoto χρησιμοποιεί την προηγούμενη γενιά του μεγάλου και πανίσχυρου μονοκύλινδρου κινητήρα της KTM με τον ένα αντικραδασμικό άξονα. Αυτό σημαίνει ότι έχετε στη διάθεσή σας 67 λαχταριστά και καλογυμνασμένα αλογάκια στις 7.500 σ.α.λ. αλλά και χορταστική ροπή που αγγίζει τα επτά χιλιογραμμόμετρα στις 6.000 σ.α.λ. Με την μοτοσικλέτα να είναι ουσιαστικά ένα… rebranded KTM SMC 690 R, δεν μπορείς να περιμένεις κάτι λιγότερο από κορυφαία περιφερειακά σε αυτούς τους τομείς. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ατσάλινο και υπερ-άκαμπτο και σου δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να διαχειριστεί με ευκολία τουλάχιστον άλλα τριάντα άλογα.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την WP, με το αμορτισέρ να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 48 χλστ. ρυθμίζεται εύκολα ως προς την συμπίεση και την επαναφορά του. Πανέμορφες και ευμεγέθεις είναι και οι CNC πλάκες του, ενώ η διαδρομή σε σχέση με εκείνη του 701 Εnduro έχει μειωθεί σημαντικά και ανέρχεται πλέον στα 215 χλστ. έναντι 275 χλστ. Το ίδιο ισχύει και για το αμορτισέρ με την διαδρομή ωστόσο να έχει μικρότερη μείωση στα 250 χλστ. από 275 χλστ. Στην καθημερινή μετακίνηση η μοτοσικλέτα της Husqvarna είναι ένα παπί σε στεροειδή! Είναι τέλεια ζυγισμένο, με υπερ-ελαφριά αίσθηση και ακριβή στη λειτουργία συμπλέκτη, ενώ το ψηλό του τιμόνι, που κόβει πάρα πολύ, “καθαρίζει” εύκολα τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Έξω από την πόλη, η μοτοσικλέτα αγαπά τους δρόμους όπου η μια στροφή διαδέχεται την άλλη χωρίς ευθείες ανάμεσα τους. Μπορεί να οδηγηθεί χειρουργικά, με street τρόπο, ή «έρχομαι όπως» με πλαγιολισθήσεις και πλασαρίσματα στα φρένα, η επιλογή είναι δική σας! Αν λοιπόν θέλετε μια ξεχωριστή μοτοσικλέτα που μπορεί να σας οδηγήσει σε απόλυτη οδηγική νιρβάνα καθημερινά, χτυπήστε την πόρτα της Husqvarna και δεν θα το μετανιώσετε!
Η Benelli νομιζω χωραγε στο αρθρο σας.Το καινουργιο ΒΝ 251 φαινεται ενα αξιολογο συνολο
Οπως και η bmw 310 R