7.900 ευρώ
Ο Βενιαμίν της γκάμας των Scrambler παρουσιάστηκε με στόχο να «αρέσει» στο νεανικό κοινό της street κουλτούρας του skate και της… sea κουλτούρας του surf. Αυτά τα λέει η Ducati, ωστόσο παρά το γεγονός ότι με τα σανίδια (βρεγμένα ή με ρόδες) δεν έχουμε καμία σχέση, άρεσε πολύ και σε εμάς! Ξεχωριστή ρετρό σχεδίαση, που βασίζεται στην σχεδιαστική ταυτότητα των πάλαι ποτέ ομώνυμων (Scrambler) μονοκύλινδρων μοντέλων, που παρουσιάστηκαν στις Η.Π.Α. την δεκαετία του 60. Εμφανισιακά, το Sixty2 δεν ξεφεύγει από την πεπατημένη των μεγάλων αδερφών μοντέλων αλλά είναι πιο λιτό και απέριττο σε σχέση με αυτά. Το πλαίσιο δεν αλλάζει σε σχέση με τα «μεγάλα» Scrambler, πρόκειται λοιπόν για ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, κατασκευασμένο από σωλήνες κυκλικής διατομής. Τα ψαλίδι είναι όμως διαφορετικό, με το ατσάλι να έχει αντικαταστήσει το αλουμίνιο που συναντάμε στα 800άρια.Μπροστά, έχει τοποθετηθεί μια –χωρίς ρυθμίσεις- συμβατική μονάδα πιρουνιού της Showa, διαμέτρου 41 χλστ. και διαδρομής 150 χλστ, ενώ πίσω, συναντάμε ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου μονό αμορτισέρ της Kayaba, διαδρομής 150 χλστ. Στα φρένα, δίσκος διαμέτρου 320 χλστ., συνεργαζόμενος με διπίστονη δαγκάνα ,αποτελούν το σύστημα πέδησης μπροστά και πίσω, η εικόνα ολοκληρώνεται με μονό δίσκο διαμέτρου 245 χλστ. και μονοπίστονη δαγκάνα, με το ABS να είναι standard στην μοτοσικλέτα. Οι έχοντες καλή μνήμη, θα θυμούνται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται ο ελάσσων κυβισμός των 400 κ.εκ. από την ιταλική εταιρεία (στην νεότερη ιστορία της), καθότι στο παρελθόν, είχε παρουσιάσει εκδόσεις των μοντέλων SS και Monster αυτής της χωρητικότητας. Ο αερόψυκτος L2 λοιπόν, σε αυτή την έκδοση χωρητικότητας 399 κ.εκ., αποδίδει 41 ίππους στις 8.750 σ.α.λ και ροπή 3,5 kg-m στις 8.000 σ.α.λ. ενώ συμμορφώνεται –φυσικά- με τις προδιαγραφές Euro4.
Διανύοντας μόλις λίγες δεκάδες μέτρα με το Sixty2, το «πιάνεις το νόημα»: Αλλάζει κατεύθυνση για πλάκα, η αίσθηση είναι αέρινη και το τεράστιο τιμόνι με τους μοχλούς που προσφέρει, ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτή την ιδιότητα. Το Sixty2 ελίσσεται με χαρακτηριστική ευκολία στην πόλη και το μόνο που χρειάζεται προσοχή είναι το φαρδύ τιμόνι. Όταν το συνηθίσει κανείς, μπορεί να εξαπολύσει άτακτη… επίθεση στην κίνηση και την προσδιορίζουμε ως άτακτη, ακριβώς γιατί ο «χύμα» χαρακτήρας του Sixty2 επιβάλει κάτι τέτοιο! Οι αναρτήσεις είναι σεταρισμένες σαφώς προς το μαλακό / αργό και έτσι επιτρέπουν προοδευτικά πλασαρίσματα στις στροφές, ενώ τα MT60 RS ελαστικά της Pirelli δεν έχουν αποκτήσει τυχαία την φήμη που τα συνοδεύει και προσφέρουν απίστευτο κράτημα, ακόμα και στους καλοκαιρινά σκονισμένους και κακούς (αυτό είναι all season χαρακτηριστικό) δρόμους που αποτελούν την πλειοψηφία στην χώρα μας. Μαζί με τα φρένα που είναι αποτελεσματικότατα για τις ταχύτητες και το βάρος του Sixty2, το συνολικό «πακέτο» είναι πολύ διασκεδαστικό, απόδειξη του ότι δεν χρειάζεται κανείς ένα σκασμό άλογα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να έχουν ενδιαφέρον οι διαδρομές του. Super επιλογή για την πόλη λοιπόν το Sixty2 με ένα όμως σημαντικό θέμα… την τιμή του.
Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4Τ, 2Κ, Α/Ψ, 4β | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 399 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 72Χ49 | |||
Συμπίεση (:1) | 10,7 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 41/8.750 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 3,5/8.000 | |||
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 14 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,5 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 160+ | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικού πιρούνι Showa, 41 χλστ. | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 150 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Αμορτισέρ KYB | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 150 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/320, διπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/245, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 110/80-18" Pirelli MT 60 RS | |||
Ελαστικό Π | 160/60-17" Pirelli MT 60RS | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2.150 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 860 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.460 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 790 | |||
Βάρος (κιλά) | 183 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/Ο | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ο | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Τα παρατιθέμενα τεχνικά στοιχεία αφορούν στο ΜΤ-07 και όχι στο ΜΤ-09!