Παρατηρώντας κανείς τις μοτοσυκλέτες των adventure μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού, θα παρατηρήσει ότι ρέπουν προς τον ανούσιο εντυπωσιασμό. Το 650ΜΤ, αντιστέκεται σε αυτή τη λογική και σε πείθει άμεσα ότι έχεις να κάνεις με ένα μετρημένο μοντέλο που έχει να πει μόνο σταράτες και καθαρές κουβέντες. Διαθέτει μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία, τα οποία συνδέει περίτεχνα σε μια καλλίγραμμη λεπτή σιλουέτα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν εκπληρώνει τους περιπετειώδεις στόχους που θέτει, αφού ένα ρεζερβουάρ 18 λίτρων, το οποίο χαρίζει μεγάλη αυτονομία, βρίσκεται μεταξύ τιμονιού και αναβάτη. Ο μαζεμένος όγκος είναι ευεργετικός στην κίνηση της πόλης, όπου το ΜΤ θα ξεγλιστρήσει ακόμα και σε πυκνό μποτιλιάρισμα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, με το ύψος του τιμονιού να υπερκερνάει, τους καθρέπτες των τετράτροχων και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να συνδράμει στην ευελιξία και τους επιτόπιους ελιγμούς.
¶νετη σέλα, ξεκούραστη θέση οδήγησης, όμως τα δικά μου εύσημα, πάνε στον απολαυστικό κινητήρα με τη γεμάτη και τη μεστή λειτουργία. Ομαλός μέχρι τις 2500σαλ και από εκεί και πάνω άμεσος και αποδοτικός, με τη καμπύλη ροπής να ανεβαίνει γεωμετρικά όσο το στροφόμετρο γεμίζει. Δεν εμφανίζει κομπιάσματα, έχει σχεδόν μηδενικούς κραδασμούς, ελέω αντικραδασμικού άξονα, ενώ αγαπημένο του σημείο είναι οι μεσαίες. Το 6-τάχυτο σασμάν έχει σωστή κλιμάκωση και σε συνδυασμό με την ελαστικότητα του μοτέρ, σε κάνει να ξεχάσεις τις συχνές αλλαγές, αφήνει όμως μια σκληρή αίσθηση, ειδικότερα στην εύρεση νεκράς. Οι 61 ίπποι φτάνουν και περισσεύουν για διαδρομές εκτός πόλης, αλλά και για ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας. Το ΜΤ θα επιταχύνει αρκετά καλά μέχρι τα 160 χιλιόμετρα, με τα επόμενα 20 χιλιόμετρα μέχρι τα 180 να έρχονται σταδιακά. Με λίγη επιμονή στο γκάζι και ευνοϊκές συνθήκες είδα 204 τελικής, όμως δεν υπάρχει λόγος να φτάσεις εκεί. Η ουσία βρίσκεται στο γεγονός ότι κρατώντας σταθερή ταχύτητα 120-140, μπορείς και να κινείσαι άνετα και οικονομικά για ολόκληρη τη μέρα. Σημαντική η συμβολή των αναρτήσεων που κρατούν το ΜΤ σταθερό σε ευθεία και βιδωμένο σε στροφές υπό κλίση. Σημαντικό ότι μπορείς να τις προσαρμόσεις σύμφωνα με τις προσωπικές σου προτιμήσεις. Πολύ δυνατά τα φρένα και με διάρκεια, επιβραδύνουν άμεσα τα 218 κιλά του ΜΤ, δίνοντας σου τον έλεγχο σε κάθε περίσταση. Υπολείπονται όμως σε προοδευτικότητα και έχουν άμεσο δάγκωμα χωρίς προειδοποίηση. Κανένα πρόβλημα και για το ABS, που συμμετέχει πετυχημένα στην διαδικασία ακινητοποίησης.
χώρα κατασκευής? Κίνα? τι εταιρεία είναι αυτή?