Κινητήρας που αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση. Ροπάτος και μεστός σε λειτουργία και αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση. Δύναμη που επαρκεί για όλες τις χρήσεις.

    Κινητήρας

    Ο υδρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των 649 κυβικών εκατοστών, μπορεί να μοιάζει αρκετά με αυτόν που φορούσαν τα ER6 της Kawasaki, αφού πάνω σε αυτό βασίστηκαν αρχικά οι μηχανικοί της CFMoto, όμως εντέλει κατάφεραν να κατασκευάσουν ένα εξαιρετικό μοτέρ και να το φέρουν στα μέτρα του ΜΤ. Η απόδοση του φτάνει τους 61 ίππους στις 8.750σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει  τα 6,3 κιλά στις 7.000σ.α.λ.  Για την συμμόρφωση με τους κανονισμούς Euro4, επιστρατεύθηκε ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch για την τροφοδοσία καυσίμου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη οικονομία στην κατανάλωση, κάτι ισχύει και στην πράξη. Η μέση τιμή έφτασε τα 5,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα με αρκετά πιεσμένη οδήγηση, ενώ μπορεί να πέσει κάτω από 5 λίτρα, αν είστε πιο επιεικής με το γκάζι. Καθόλου άσχημα για 650 κυβικά! Ο αναβάτης έχει δυο διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης στη διάθεση του για να επιλέξει, Sport  και Touring, χωρίς ωστόσο να παρατηρήσω κάποια ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δύο, ούτε στην απόκριση ούτε και στην απόδοση. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ