Ο κινητήρας προέρχεται από το GSX-R 1000 K5 και όπως είναι φυσικό χαρίζει στο Katana επιδόσεις superbike και δυνατό-μπάσο ήχο

    Κινητήρας

    Η πρώτη Katana ήταν μια μοτοσυκλέτα που προσέφερε δυνατές συγκινήσεις στο άνοιγμα του γκαζιού, οπότε ο δυνατός κινητήρας ήταν κάτι αναμενόμενο για το νέο μοντέλο. Έτσι όπως και στο GSX-S 1000, την  λύση έδωσε ο επιτυχημένος τετρακύλινδρος εν σειρά 1000αρης που είδαμε για πρώτη φορά στο GSX-R1000 K5 με τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να ταιριάζει στον χαρακτήρα του Katana. Διαφορετικοί εκκεντροφόροι, νέο φιλτροκούτι και νέα εξάτμιση, φρόντισαν να αμβλύνουν την απόδοση του κινητήρα που χαρακτηρίζεται από την μεγάλη διαδρομή των εμβόλων του και την γεμάτη απόδοση στο χαμηλό μεσαίο φάσμα στροφών. Οι 150 ίπποι που ανακοινώνει η Suzuki και οι ελληνικοί δρόμοι κάνουν αναγκαία την ύπαρξη ηλεκτρονικών βοηθημάτων και το Katana χωρίς να εντυπωσιάζει με την πληθώρα αυτών, διαθέτει το πιο βασικό που δεν είναι άλλο από το traction control 3 επιπέδων (με δυνατότητα απενεργοποίησης). Επιπλέον στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το σύστημα Low RPM Assist το οποίο αναλαμβάνει να ανεβάσει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα πριν αφήσεις τον συμπλέκτη, αλλά και το Easy Start για την εκκίνηση του κινητήρα με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας. Στον τομέα της κατανάλωσης τα νούμερα όπως είναι φυσικό μεταβάλλονται αρκετά ανάλογα τις ορέξεις του αναβάτη, με την μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 7,5 λίτρα/100χλμ, πράγμα που σημαίνει ότι το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων αποδεικνύεται μικρό για τα δεδομένα της κατηγορίας.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ