Αρκετά άνετη η σέλα για τα δεδομένα της κατηγορίας, προσφέρει ικανοποιητικό χώρο για αναβάτη-συνεπιβάτη, συμβάλλοντας στην ξεκούραστη θέση οδήγησης.

Τα πληρέστατα όργανα θυμίζουν τα Ιαπωνικά ψηφιακά ρολόγια της δεκαετίας του 80 και ταιριάζουν απόλυτα στον χαρακτήρα του Katana.

Aνεση – Εργονομία

Μπορεί να βασίζεται στο GSX-S 1000 αλλά εκτός από τον σχεδιαστικό διαφέρει και στον εργονομικό τομέα, καθώς η θέση οδήγησης του Katana τοποθετεί το σώμα σε πιο όρθια στάση, ιδανική για την καθημερινότητα. Το τιμόνι φτάνει αρκετά ψηλά, ενώ μπροστά σου αντικρίζεις μια μαζεμένη εικόνα, έχοντας καλή ορατότητα του δρόμου. Δεν είναι επιθετικό όπως κάποια ακραία streetfighter, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αποδεικνύεται άβολο στην sport οδήγηση. Πάνω του θα βολευτούν τα περισσότερα αναστήματα, καθώς η σέλα βρίσκεται στα 825χιλ από το έδαφος και διαθέτει αρκετό αφρώδες, ενώ η θέση των μαρσπιέ δεν δημιουργεί ενοχλητικές γωνίες για τα πόδια. Το κομμάτι που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη είναι ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας, ειδικά αν συνυπολογίσουμε και την τάση που θέλει τις ουρές των μοτοσυκλετών μικροσκοπικές. Ακόμα ένας τομέας που η εξέλιξη έχει καθιερώσει αλλαγές είναι αυτός των οργάνων. Πλέον όλο και πιο σπάνια συναντάς αναλογικά όργανα και παρότι οι παλαιότεροι θα προτιμούσαν το ιδιόμορφο κοντέρ του πρώτου Katana, η LCD οθόνη του νέου μοντέλου ταιριάζει γάντι στην περίσταση, θυμίζοντας την μόδα των 80s  όπου οι ψηφιακές οθόνες έμπαιναν για τα καλά στην καθημερινότητα. Όπως και στο GSX-R η οθόνη του Katana παρέχει κάθε πληροφορία που θα χρειαστείς, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα προτιμούσαμε μια πιο ευανάγνωστη TFT με τα ανάλογα vintage γραφικά.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ