Κάθε φορά που παρατηρείς το Katana η σχεδίαση του θα σε προδιαθέτει θετικά, ανεβάζοντας τα επίπεδα ανυπομονησίας μέχρι να θέσεις σε λειτουργία τον κινητήρα. Όταν το κάνεις πατώντας στιγμιαία το κουμπί της μίζας, ακούς την χαρακτηριστική τετρακύλινδρη λειτουργία να ενισχύεται από το τελικό της εξάτμισης με δυνατό- μπάσο ήχο, που σε κάνει να ψάχνεσαι και να αναρωτιέσαι εάν η μοτοσυκλέτα διαθέτει after market τελικό.
Διανύοντας το πρώτα μέτρα φαίνεται η χρησιμότητα του συστήματος Low RPM Assist, καθώς σε βοηθά να ξεκινάς πάντα ομαλά παρά τον σχετικά βαρύ συμπλέκτη, κάτι που σίγουρα θα εκτιμήσεις στο σταμάτα ξεκίνα της πόλης. Και παρότι τα γυμνά 1000αρια δεν φαντάζουν ιδανική επιλογή για commuter, η γλυκιά λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές ταχύτητες και oι μικρές διαστάσεις επιτρέπουν στο Katana να κυκλοφορεί στο αστικό περιβάλλον χωρίς να σε κουράζει. Το μόνο που ίσως σε κουράσει είναι τα βλέμματα και οι ερωτήσεις των διπλανών για το Katana σε κάθε φανάρι… Το πλάτος του τιμονιού δεν εμποδίζει ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, όμως το μικρό κόψιμο του δυσκολεύει τις επιτόπιες μανούβρες που θα κάνεις, όταν ψάχνεις σαν εξαρτημένος ευκαιρία να εκμεταλλευτείς την δύναμη του κινητήρα. Η απόκριση του είναι άμεση στις χαμηλές στροφές και συνοδεύεται από ένα ελαφρύ τίναγμα στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού, δείχνοντας από νωρίς τις προθέσεις του. Δυστυχώς η έντονη αίσθηση της επιτάχυνσης δεν συνεχίζει με τον ίδιο ρυθμό και στις μεσαίες, οπότε αναζητάς το υψηλό φάσμα στο οποίο το Katana όπως κάθε τετρακύλινδρο δίνει τον καλύτερό του εαυτό με επιδόσεις που μόνο με superbike μπορούν να συγκριθούν.
Ένα κοντύτερο γρανάζωμα ίσως ταίριαζε περισσότερο στον χαρακτήρα του κάνοντας το πιο παιχνιδιάρικο σε κάθε είδους κανιβαλισμό, αφού ούτως η άλλως δεν υπάρχει κανένας λόγος να ξεπεράσεις με γυμνή μοτοσυκλέτα τα 260χλμ/ώρα που βλέπεις εύκολα στο κοντέρ (αν ακόμα έχεις τον λαιμό σου στη θέση του). Η μικρή ζελατίνα είναι περισσότερο για αισθητικούς λόγους, αφήνοντας σε εσένα την απόφαση για την ταχύτητα με την οποία θα ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο. Βέβαια σύντομα θα ανακαλύψεις ότι οι ευθείες είναι πολύ βαρετές όταν οδηγείς το Katana, αφού αρκεί μια βόλτα σε δρόμο με στροφές για να διαπιστώσεις ότι η συμπεριφορά του δεν είναι απλώς διασκεδαστική, αλλά και τόσο κοφτερή όσο το όνομά του. Θα πλαγιάσει με μεγάλη ευκολία και ακρίβεια διατηρώντας υψηλές ταχύτητες σε όλη την διάρκεια της στροφής, δίνοντας παράλληλα σωστή πληροφόρηση για να εξερευνήσεις με ασφάλεια τα όρια της μοτοσυκλέτας που απέχουν πολύ από τα όρια του μέσου αναβάτη. Μοναδικό παράπονο στην γρήγορη οδήγηση είναι η αίσθηση του μπροστινού φρένου που δεν συνάδει με την εικόνα των Brembo και του ABS που είναι περισσότερο παρεμβατικό από όσο θα θέλαμε.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr