Η αίσθηση στο φρενάρισμα δεν συνάδει με την εικόνα των Brembo, ενώ το ABS της Bosch είναι αρκετά παρεμβατικό χωρίς να διαθέτει δυνατότητα απενεργοποίησης.

    Πλαίσιο –Αναρτήσεις –Φρένα

    Το GSX-S1000 δεν δάνεισε μόνο τα μηχανικά μέρη στο Katana, αλλά και το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών μαζί με το ψαλίδι από την προηγούμενη γενιά του GSX-R.  Έτοιμες και αξιόπιστες λύσεις που τονίζουν το σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας συναντάμε και στις αναρτήσεις. Στο μπροστινό μέρος βρίσκεται ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και πίσω ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό και ρυθμίσεις για την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου.

    Σε ότι αφορά στα φρένα, η Suzuki όπως και στο GSX-S 1000 εξόπλισε την μοτοσυκλέτα με δύο δίσκους διαμέτρου 310 χλστ., με ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες της Βrembo μπροστά και έναν μονό δίσκο 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος. Το σύστημα ABS προέρχεται από την Bosch και δεν απενεργοποιείται, ενώ τα ελαστικά είναι τα Roadsport 2 της Dunlop σε διαστάσεις 120/70-17 και 190/50-17 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ