Όπως και στο Katana, οι σχεδιαστές της Suzuki θέλησαν να τιμήσουν το ένδοξο παρελθόν της εταιρίας, φέρνοντας επιδέξια τα vintage στοιχεία στη σημερινή εποχή. Έτσι το νέο V-STROM έχει εμφανείς επιρροές από το δημοφιλές DR.BIG – DR-Z, καθώς οι γραμμές του ακολουθούν πιστά το μοντέλο που συμμετείχε στο Rally Dakar το 1989. Ανεξάρτητα αν σου αρέσει ή όχι, η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας διαφέρει από τα συνηθισμένα και τραβά πολλά βλέμματα, ειδικά στο ¨αγωνιστικό¨ χρώμα της δοκιμής.
Τα Led φλάς όπως και το διάφανο πίσω φανάρι ξεχωρίζουν στην έκδοση XT.
Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στο ράμφος που η Suzuki καθιέρωσε, τον τετράγωνο Led προβολέα (όμοιος με του Katana) και την ψηλή ζελατίνα (ρυθμιζόμενη χωρίς εργαλεία σε εύρος 50χιλ στην έκδοση XT). Το ρεζερβουάρ φαίνεται αρκετά πιο τετράγωνο από το προηγούμενο μοντέλο, έχει όμως την ίδια χωρητικότητα (20 λίτρα), ενώ η υπόλοιπη σχεδίαση τονίζει περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Αυτό γίνεται πιο εύκολα αντιληπτό στην έκδοση ΧΤ, όπου συναντάμε ακτινωτούς τροχούς, μεταλλική ποδιά κινητήρα, προστατευτικά κάγκελα, χούφτες, κεντρικό σταντ, διαφορετικούς καθρέπτες αλλά και μικρότερα Led φλας. Οι δύο εκδόσεις διαφέρουν και στους χρωματισμούς-γραφικά, αφού το έντονο κίτρινο και το πορτοκαλί-άσπρο διατίθενται μόνο στην XT, χωρίς βέβαια να λείπει και το κλασσικό μαύρο.
Εχει Quickshifter κιβώτιο ταχυτήτων;