Aψογη συνεργασία μεταξύ του πιρουνιού και των τετραπίστονων Tokico.

Aψογη συνεργασία μεταξύ του πιρουνιού και των τετραπίστονων Tokico.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Η Suzuki ακολούθησε την γνωστή συνταγή του V-STROM κρατώντας το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και το επίσης αλουμινένιο ψαλίδι, αφού είναι ένας  συνδυασμός που έχει αποδείξει την αξία του στο πέρασμα των χρόνων. Το βάρος της έκδοσης XT ανέρχεται στα 247 κιλά (11 περισσότερα από την βασική). Η ιαπωνική εταιρία αντιστέκεται στις ημιενεργητικές αναρτήσεις, φρόντισε όμως το νέο V-STROM, εξοπλίζοντάς το με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της KYB και πίσω αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας το οποίο εδράζεται με μοχλικό και διαθέτει ρυθμίσεις για την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση ελατηρίου (γίνεται εύκολα χωρίς εργαλεία).


    Kοινοποίησε το »

    Για την πέδηση φροντίζουν 2 τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες της Τokico μπροστά με δίσκους 310 χιλ και μια μονοπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο 260χιλ. με σύστημα συνδυασμένης πέδησης, ενώ το cornering ABS συνεργάζεται με τη μονάδα IMU ώστε να φρενάρεις με ασφάλεια ακόμα και υπό κλίση. Οι τροχοί διαφέρουν για τις δύο εκδόσεις, όχι όμως και τα ελαστικά Battlax Adventure A41 που προέρχονται από την BRIDGESTONE στις γνωστές διαστάσεις  110/80R19  και 150/70R17 για τον εμπρός και πίσω τροχό αντίστοιχα. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »