Η σέλα (στην έκδοση XT ρυθμίζεται σε ύψος κατά 20χιλ) είναι ποιοτική και άνετη τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη.

Η σέλα (στην έκδοση XT ρυθμίζεται σε ύψος κατά 20χιλ) είναι ποιοτική και άνετη τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη.

Η Suzuki επιμένει στην LCD οθόνη. Δεν εντυπωσιάζει οπτικά όπως μια έγχρωμη TFT όμως είναι αρκετά ευανάγνωστη και έχει απλό μενού με όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείς

Η Suzuki επιμένει στην LCD οθόνη. Δεν εντυπωσιάζει οπτικά όπως μια έγχρωμη TFT όμως είναι αρκετά ευανάγνωστη και έχει απλό μενού με όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείς

  • Η σέλα (στην έκδοση XT ρυθμίζεται σε ύψος κατά 20χιλ) είναι ποιοτική και άνετη τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη.
  • Η Suzuki επιμένει στην LCD οθόνη. Δεν εντυπωσιάζει οπτικά όπως μια έγχρωμη TFT όμως είναι αρκετά ευανάγνωστη και έχει απλό μενού με όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείς

Aνεση – Εργονομία

Ανεξαρτήτως γενιάς, τo μεγάλο Adventure της Suzuki ήταν πάντα μια φιλόξενη μοτοσυκλέτα για δύο άτομα και αυτό φυσικά δεν αλλάζει στο νέο μοντέλο. Παρότι η σέλα (βρίσκεται σε ύψος 850χιλ το οποίο στην έκδοση XT ρυθμίζεται κατά 20χιλ) έχει ελαφρώς διαφορετικό σχήμα και χωρίζεται σε δύο επίπεδα, η θέση οδήγησης κινείται στα γνωστά πρότυπα, επιτρέποντας στα περισσότερα αναστήματα να αισθανθούν άνετα. Το αλουμινένιο τιμόνι βρίσκεται σε φυσική θέση για το άνοιγμα των χεριών, όπως αντίστοιχα και τα μαρσπιέ (φαρδύτερα από την προηγούμενη γενιά), των οποίων η θέση ενοχλεί μόνο όταν πατάς τα πόδια σου στο έδαφος. Ο συνεπιβάτης έχει το δικό του ευρύχωρο κομμάτι σέλας αλλά και χειρολαβές ώστε να μπορεί να σε συντροφεύει σε κάθε προορισμό. 



Η Suzuki επιμένει στην LCD οθόνη. Δεν εντυπωσιάζει οπτικά όπως μια έγχρωμη TFT όμως είναι αρκετά ευανάγνωστη και έχει απλό μενού με όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείς

Η Suzuki επιμένει στην LCD οθόνη. Δεν εντυπωσιάζει οπτικά όπως μια έγχρωμη TFT όμως είναι αρκετά ευανάγνωστη και έχει απλό μενού με όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείς

Kοινοποίησε το »

Η vintage αισθητική της μοτοσυκλέτας συνεχίζει και στον πίνακα οργάνων, αφού η Suzuki επέλεξε και για το V-STROM μια LCD οθόνη όπως στην περίπτωση του Katana. Είναι αρκετά ευανάγνωστη και έχει απλό μενού με όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείς, όμως σίγουρα δεν εντυπωσιάζει όπως οι έγχρωμες TFT του ανταγωνισμού. Ακριβώς δίπλα της βρίσκεται μία θύρα USB, ενώ στην έκδοση XT υπάρχει και παροχή ρεύματος 12V κάτω από την σέλα, ενισχύοντας τον τομέα της πρακτικότητας. Οι διακόπτες της προηγούμενης γενιάς παρέμειναν, όμως πλέον μεταξύ των υπόλοιπων λειτουργιών φιλοξενούν και το cruise control το οποίο ενεργοποιείται από την δεξιά πλευρά του τιμονιού (από 4η ταχύτητα και από 50-160χλμ/ωρα).
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »