Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών δεν άλλαξε και πολύ καλά έκανε λέμε εμείς, καθώς αποτελεί ένα από τα δυνατά σημεία του V-Strom! «Τέρας» ακαμψίας, ελαφρύ και πολύ στιβαρό, αντέχει δύο επιβαίνοντες με full αποσκευές και ταξιδιωτικό φορτίο, στρίβοντας με 160+ σε παρατεταμένες , χωρίς καν να «ιδρώσει το αυτί του». Πολύ απλά, εξακολουθεί να αποτελεί το κορυφαίο πλαίσιο της κατηγορίας!
Στις αναρτήσεις τώρα, το πιρούνι παραμένει συμβατικό με διάμετρο 43 χλστ., έχει όμως απολέσει την δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου, ενώ το αμορτισέρ πίσω, εξακολουθεί να ρυθμίζεται με εξωτερική στρόφιγγα ως προς την προφόρτιση, προσφέροντας και ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς. Τα φρένα είναι ένα πεδίο όπου δεν σημειώθηκαν αλλαγές, δύο δίσκοι διαμέτρου 310 χλστ. συνεργάζονται με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα αναλαμβάνει την πέδηση πίσω. Φυσικά, το ABS εξακολουθεί να αποτελεί standard.
Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!
Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!