Η τρίτη γενιά του V-Strom είναι εδώ και είναι πιο ολοκληρωμένη από ποτέ. Η βασική φιλοσοφία δεν έχει αλλάξει, υπήρξε όμως βελτίωση στα σημεία με την έννοια του ότι ορισμένοι τομείς πλησίασαν πιο πολύ στη χρυσή τομή. Είναι το πιο ολοκληρωμένο On-Off στην κατηγορία του και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα εξαιρετικό all round μοντέλο, δεδομένων των συνθηκών στην χώρα μας. Μοτοσικλέτα 24/7, θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει!
Καλύτερο από τους προκατόχους του στην πόλη και στα στροφιλίκια, πιο εύκολο από ποτέ σε καθημερινή χρήση και με ταξιδιωτικές δυνατότητες, που εξακολουθούν να είναι από τις κορυφαίες στην κατηγορία, παίζει χωρίς αντίπαλο όταν το ζητούμε είναι “θέλω να τα κάνω όλα”. Μοντέλα για πιο ειδική χρήση σίγουρα υπάρχουν, τον πολυχρηστικό χαρακτήρα του V-Strom όμως, δεν τον αγγίζει κανείς! Σίγουρη επιλογή, λοιπόν, αποκλείεται να βγει χαμένος κανείς επιλέγοντας το!
Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!
Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!