Ένα best seller της ελληνικής αγοράς, το V-Strom 650 έχει περάσει πλέον στην συνείδηση του κόσμου ως «κλασική αξία», όχι μόνο στην κατηγορία που ανήκει, αλλά σαν μια allround μοτοσικλέτα ιδανική γα τις συνθήκες της χώρας μας. Η τρίτη στη σειρά έκδοση του, φαίνεται πιο ώριμη και ολοκληρωμένη από ποτέ, προσθέτοντας νέα στοιχεία στην άκρως επιτυχημένη συνταγή των προκατόχων!
+: Βελτιωμένη ελαφριά αίσθηση, Πολυχρηστικός χαρακτήρας, Aνεση, Κινητήρας, Κατανάλωση -: Απώλεια ολοκληρωτικής προστασίας στο ταξίδι (εξακολουθεί όμως να έχει μεγάλες τουριστικές δυνατότητες)
Τα V-Strom τα βλέπεις παντού! Είναι ίσως η τελευταία μοτοσικλέτα που πέτυχε τέτοιο αριθμό πωλήσεων στην χώρα μας, όντας επί σειρά ετών best seller και μάλιστα με διαφορά. Η αναγνωρισιμότητα και η αποδοχή του μοντέλου είναι πολύ μεγάλη και αυτό δεν ισχύει μόνο εντός των μοτοσικλετιστικών κύκλων αλλά και εκτός αυτών, αφού είναι πολύς ο κόσμος και εκτός του χώρου που το αναγνωρίζει. Από το 2004 όπου και παρουσιάστηκε, φτάσαμε πλέον στο σήμερα, να υποδεχόμαστε την τρίτη έκδοση του, με μια μεγάλη σχεδιαστική αναθεώρηση και κάποιες αλλαγές στα σημεία (καίριες) που του προσδίδουν νέα χαρακτηριστικά. Ας τα δούμε, όμως, όλα αυτά, πιο αναλυτικά.
Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!
Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!