Το πιρούνι είναι ριζικά ανανεωμένο. Δυνατό αλλά μέτρια αίσθηση στο μπροστά φρένο, άριστο το πίσω.

Το πιρούνι είναι ριζικά ανανεωμένο. Δυνατό αλλά μέτρια αίσθηση στο μπροστά φρένο, άριστο το πίσω.

Πλαίσιο- αναρτήσεις-φρένα

Το ΜΤ-07 του 2018 φέρει σημαντικές αλλαγές εδώ, με στόχο την επίτευξη μιας πιο «στιβαρής» οδηγικής συμπεριφοράς. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι εντελώς νέο τύπου «διαμαντιού» από ατσάλι, το οποίο η Yamaha εμπνεύστηκε από το ΜΤ-09. Ακόμη πιο σημαντικές είναι οι αναβαθμίσεις των αναρτήσεων, καθώς το προηγούμενο μοντέλο δέχθηκε δριμεία κριτική σε αυτό το σημείο. 

Το πιρούνι προέρχεται από την Kayaba και έχει σκληρότερη απόσβεση επαναφοράς, νέες εσωτερικές ρυθμίσεις και ελαφρώς σκληρότερα ελατήρια, αν και παραμένει μη ρυθμιζόμενο. Το αμορτισέρ είναι επίσης νέο και πλέον, εκτός από την προφόρτιση ελατηρίου, ρυθμίζεται και στην απόσβεση επαναφοράς. Η εσωτερική του κατασκευή έχει αλλάξει, με αυξημένες τις αποσβέσεις υψηλής ταχύτητας, στην επαναφορά αλλά και στην συμπίεση. Και στις δύο περιπτώσεις, η Yamaha επιδίωξε και πέτυχε, την βελτίωση της συμπεριφοράς του ΜΤ-07 σε συνθήκες έντονης οδήγησης και την καλύτερη αίσθηση σε όλα τα οδηγικά περιβάλλοντα. Στα φρένα, δύο δίσκοι τύπου μαργαρίτα με διάμετρο 282 χιλιοστά συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός, ενώ πίσω βρίσκουμε έναν δίσκο 245 χιλιοστών και δαγκάνα ενός εμβόλου. Το ABS, ολοκληρώνει την εικόνα του συστήματος φρένων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ