Μία μοτοσυκλέτα που έχει κάνει δική της «σχολή» ακόλουθων, η MT-07 προσφέρει μια ιδιαίτερα ευχάριστη εμπειρία οδήγησης. To τι θα ακολουθήσει το καταλαβαίνεις γρήγορα, μόλις εκκινήσεις τον 2κύλιδρο κινητήρα και ρίξεις μια-δυο «γκαζιές». Βάζεις πρώτη και ξεκινάς με μία γενναιόδωρη δόση ώθησης που σου φέρνει το πρώτο χαμόγελο της ημέρας. Η γεμάτη απόδοση από το ρελαντί, μέχρι περίπου τις 8.000 σαλ καθορίζει σχεδόν ολοκληρωτικά, τον χαρακτήρα του MT-07. Με 2α ή 3η στο κιβώτιο, το άνοιγμα του γκαζιού επιφέρει από χορταστική επιτάχυνση, αν είστε φειδωλός, μέχρι άμεσο...ξεκόλλημα του πίσω τροχού, αν δεν διστάξετε καθόλου! Όλα τα ενδιάμεσα στάδια είναι φυσικά εφικτά και η συμπεριφορά αυτή, κάνει το ΜΤ-07 μια πολύ ευχάριστη καθημερινή μοτοσυκλέτα. Εκτοξεύεται από το ένα σημείο στο άλλο, ξεφεύγοντας εύκολα από την κίνηση και συμβάλλοντας τα μέγιστα στην απόλαυση του αναβάτη, ο οποίος θα δυσκολευτεί να...πειθαρχήσει τον δεξί του καρπό.
Ο CP2 ενορχηστρώνει μια συμφωνία απόλαυσης και μπορεί να επισκιάσει τα υπόλοιπα σημεία της ΜΤ-07, οπότε ας μην επικεντρωθούμε αποκλειστικά στο μοτέρ... Οι αναρτήσεις απορροφούν πολύ ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ τα φρένα εντός πόλης είναι όσο δυνατά χρειάζεται με το ABS να επεμβαίνει άμεσα σε συνθήκες κακού οδοστρώματος. Μεγάλο αστικό plus αποτελεί η μικρού όγκου σιλουέτα του, που του χαρίζει ευελιξία ακόμη και όταν η κυκλοφορία πυκνώνει, ενώ οι ελιγμοί είναι άμεσοι με πολύ πιο στιβαρή αίσθηση στο τιμόνι, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Το ΜΤ-07 τα καταφέρνει μια χαρά στο «κάθε μέρα», αλλά ειδικότης του είναι ο ρόλος του...διασκεδαστή, σε βόλτες αναψυχής. Μπορείτε να το απολαύσετε είτε «παίζοντας» με τον κινητήρα, κάνοντας αβίαστες αλλά ελεγχόμενες σούζες, πλαγιολισθήσεις και… άλλα, είτε να το οδηγήσετε «χειρουργικά» σε στροφές, όπου το ΜΤ-07 επιδεικνύει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και σαφώς βελτιωμένη συμπεριφορά από την απερχόμενη γενιά, ειδικά στις εισόδους των στροφών. Οι βελτιωμένες αναρτήσεις έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην συμπεριφορά του μοντέλου και σημεία ορίου θα δείξουν μόνο αν πιέσετε πολύ την μοτοσυκλέτα, όπου κάποιες πλεύσεις θα εμφανιστούν.Στην έντονη χρήση, θα θέλαμε λίγο καλύτερη αίσθηση από το εμπρός φρένο, το οποίο ωστόσο κρατά σταθερή, μεγάλη δύναμη ακόμη και όταν πιεστεί έντονα. Το πίσω φρένο είναι εξαιρετικό: Ορθής έντασης αρχικό δάγκωμα, πολύ καλή αίσθηση, προοδευτικότητα και δύναμη που του επιτρέπει μεγαλύτερο μερίδιο συμμετοχής σε έντονο φρενάρισμα -θα πιάνετε τον εαυτό σας να το χρησιμοποιεί συχνά για διορθώσεις ακριβείας. Αν δε, το ABS ήταν απενεργοποιούμενο για τον πίσω τροχό, θα άνοιγε ακόμα περισσότερες δυνατότητες παιχνιδιού, αλλά με ένα τέτοιο οδηγικό σύνολο, η διασκέδαση είναι εγγυημένη.