Η σέλα του αναβάτη στο ΜΤ-07 είναι ολοκαίνουργια. Ο αναβάτης κάθεται πλέον σε μία αρκετά πιο προσεγμένη κατασκευή, που καλύπτει και την περιοχή των έσω μηρών και είναι άνετη για οποιοδήποτε σενάριο μετακίνησης: δεν θα κουράσει ακόμη και αν μείνετε πολλή ώρα στην μοτοσυκλέτα. Ο συνεπιβάτης έχει στην διάθεσή του επίσης μια βελτιωμένη πίσω σέλα, αλλά ακόμη δεν έχει σημεία να κρατηθεί και έτσι, η πίσω θέση είναι χρηστική κυρίως για μικρές διαδρομές. Η γεωμετρία τιμονιού και μαρσπιέ, φέρνει τον αναβάτη σε μία ελαφρώς σκυφτή θέση, που τονίζει την σπορ πλευρά του ΜΤ-07 χωρίς να προκαλεί κόπωση σε καθημερινή χρήση. Το τιμόνι παραμένει αρκετά στενό και, αν και συνηθίζεται, ένα φαρδύτερο θα έκανε τον έλεγχο και την εργονομία της μοτοσυκλέτας ακόμη καλύτερη.
Θετικό γεγονός είναι, το ότι η Yamaha φαίνεται να μείωσε σημαντικά, την ελαστικότητα των βάσεων στήριξης του τιμονιού με την άνω πλάκα, βελτιώνοντας έτσι την αίσθηση αλλά και την αμεσότητα στους χειρισμούς. Τα χειριστήρια δεν φέρουν αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ούτε και η πολλαπλών ενδείξεων LCD οθόνη. Οι ενδείξεις της εναλάσσονται με ένα μόνο πλήκτρο, απαιτώντας από τον αναβάτη να αφήσει το τιμόνι: Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό το οποίο θα θέλαμε να αλλάξει, στο μέλλον. Ωστόσο μιλάμε για μια πληθώρα πληροφοριών, μεταξύ άλλων θερμοκρασία αέρα, κατανάλωση στιγμιαία και μέση και δύο μερικοί χιλιομετρητές, σε μια οθόνη με χαρακτηριστικό στυλ ενδείξεων.