Το μοντέλο της Yamaha συντάσσεται με την mucho φιλοσοφία της adventure κατηγορίας των μοτοσυκλετών που υπερβαίνουν το λίτρο. Το Tenere είναι ογκώδες και επιβλητικό με μεγάλη μετωπική επιφάνεια που αποτελείται από διπλό προβολέα που παραπέμπει σε μάτια γάτας, ο οποίος, σε αντίθεση με το πίσω φωτιστικό και τα προειδοποιητικά φλας, δεν είναι LED. Αντίστοιχα μεγάλο σε μέγεθος αλλά και χωρητικότητα είναι το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο καλύπτεται από πλαστικές επιφάνειες με carbon σχεδίαση και όμορφα γραφικά.
Το πνεύμα της περιπέτειας είναι έκδηλο και άμεσα αναγνωρίσιμο. Αρχικά μέσω του εξοπλιστικού πακέτου της έκδοσης Raid που περιλαμβάνει ψηλό ανεμοθώρακα, βάσεις για βαλίτσες, ένα ζεύγος LED προβολέων που θυμίζει αγωνιστική συμμετοχή στο Dakar και μεταλλική προστατευτική ποδιά κινητήρα με πλαϊνές προεξοχές. Την συνολική εικόνα συμπληρώνουν μερικές έξυπνες λεπτομέρειες, όπως οι πλαστικοί εκτροπείς του ανέμου, που βρίσκονται στην περιοχή της μάσκας ή το προστατευτικό κάλυμμα της εξάτμισης, που θα σώσει το τελικό όταν βρεθείς σε δύσκολες καταστάσεις. Η ένσταση μου αφορά την ακάλυπτη περιοχή στο πίσω μέρους του ρεζερβουάρ, που διαταράσσει την οπτική ισορροπία και αφήνει μια πιο ¨ξερή¨ γεύση. Αν εξαιρέσουμε τη συγκεκριμένη ατασθαλία, η ποιότητα κατασκευής κινείται σε υψηλά επίπεδα. ¶ψογή τόσο η συναρμογή όσο και το φινίρισμα και η βαφή των επιμέρους υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί.
είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό.
Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα.
Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά.
με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.
Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???
είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό. Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα. Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά. με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.
Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???