Η άποψή μας

    Το Tenere δεν θυσιάζει την ευχρηστία στο βωμό των εντυπώσεων. Έτσι, μπορεί να υπολείπεται σε ιπποδύναμη, συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, την ώρα μάλιστα που βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο από πλευράς τιμής, όμως παραμένει μια φιλική μοτοσυκλέτα που κάνει τα πάντα. Η προσθήκη δε, της ηλεκτρονικής ανάρτησης στην έκδοση Raid, συμπληρώνει το ήδη πλούσιο εξοπλιστικό πακέτο. Το μοντέλο της Yamaha καταφέρνει να σταθεί στο ύψος των προσδοκιών, αποτελώντας μια πολύ προσεγμένη κατασκευή που φέρνει εις πέρας ασφάλτινες και εκτός δρόμου αποστολές. Με το Tenere θα ζήσεις την περιπέτεια μέσα από τη δική του μάτια, αφού πέρα από την ικανότητα να πετύχεις κάτι, ο τρόπος που το πραγματοποιείς είναι αυτός που σε κάνει να ξεχωρίζεις.



    Κινητήρας  
    Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.) 1199
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)98 Χ 79,5
    Συμπίεση (:1)11
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 112/7250
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 11,9/6000
    Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 23
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)7
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 235+
      
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Yamaha Super Tenere 1200 Raid
    Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο 43χιλ.
    Διαδρομή (χλστ.) 126
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Monoshock, ΠΕ, ΑΕ
    Διαδρομή (χλστ.) 190
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/310, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/282, 2Ε, ABS
      
    Τροχοί - Ελαστικά  
    Ελαστικό Ε110/80-19
    Ελαστικό Π150/70-17
      
    Διαστάσεις / Βάρος  
    Μήκος (χλστ.)2255
    Πλάτος (χλστ.)980
    Μεταξόνιο (χλστ.)1540
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)845-870
    Βάρος (κιλά) 265
      
    Εξοπλισμός  
    ABS / Ρυθμ.N/N
    Τraction Control / Ρυθμ. N/N
    ΣτροφόμετροN
    Immobilizer N
    Yπολογιστής ταξιδιού N
    Μερικός χιλιομετρητής N
    Ένδειξη βενζίνης N
    Δείκτης θερμοκρασίας N
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος N
    Ζελατίνα / Ρυθμ. N/N
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦN/N
    Πλάγιο σταντ N
    Κεντρικό σταντ N
    Χειρολαβές / Σχάρα N
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π N/N

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • motor

      είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό. Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα. Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά. με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.

        2
    • KONSTANTINOS

      Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???

        16