Το Tenere δεν θυσιάζει την ευχρηστία στο βωμό των εντυπώσεων. Έτσι, μπορεί να υπολείπεται σε ιπποδύναμη, συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, την ώρα μάλιστα που βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο από πλευράς τιμής, όμως παραμένει μια φιλική μοτοσυκλέτα που κάνει τα πάντα. Η προσθήκη δε, της ηλεκτρονικής ανάρτησης στην έκδοση Raid, συμπληρώνει το ήδη πλούσιο εξοπλιστικό πακέτο. Το μοντέλο της Yamaha καταφέρνει να σταθεί στο ύψος των προσδοκιών, αποτελώντας μια πολύ προσεγμένη κατασκευή που φέρνει εις πέρας ασφάλτινες και εκτός δρόμου αποστολές. Με το Tenere θα ζήσεις την περιπέτεια μέσα από τη δική του μάτια, αφού πέρα από την ικανότητα να πετύχεις κάτι, ο τρόπος που το πραγματοποιείς είναι αυτός που σε κάνει να ξεχωρίζεις.
είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό.
Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα.
Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά.
με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.
Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???
είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό. Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα. Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά. με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.
Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???