Οι εργονομικοί διακόπτες έχουν την ίδια διάταξη με αυτούς του Tracer 900 και του Nikken.

Οι εργονομικοί διακόπτες έχουν την ίδια διάταξη με αυτούς του Tracer 900 και του Nikken.

Μετρ της άνεσης η ξεκούραστη σέλα, για ένα ή δύο επιβάτες που θα βρεθούν να κάθονται στα μεγάλα αναπαυτικά τμήματά της.

Πλούσιος σε πληροφόρηση ο πίνακας οργάνων, αλλά η μόδα της must έγχρωμης οθόνης στην κατηγορία, του δίνει την εικόνα παρωχημένης κατασκευής.

Aνεση – Εργονομία

Το πακέτο εξοπλισμού του Tenere φτάνει και περισσεύει για να διανύσεις χιλιάδες χιλιόμετρα, περνώντας ευχάριστες στιγμές πάνω στην άνετη σέλα του. Μπόλικό αφρώδες για συνεπιβάτη και οδηγό, με τον τελευταίο να βρίσκει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, αφού το ύψος ρυθμίζεται από τα 845 έως τα 870 χιλιοστά. Απλώνοντας τα χέρια στο τιμόνι, αυτά θα συναντήσουν τους εύχρηστους διακόπτες με την γνώριμη διάταξη από το Tracer. Οι χούφτες και τα θερμαινόμενα γκριπ εξομαλύνουν την κατάσταση όταν ο καιρός δείχνει το άσχημο πρόσωπο του, ενώ η ρυθμιζόμενη ζελατίνα καλύπτει επαρκώς από άνεμο και λοιπά στοιχεία της φύσης. Η ρύθμιση είναι εύκολη, όμως δεν γίνεται on the fly και απαιτεί σύντομη στάση. Ακριβώς μπροστά από τον αναβάτη βρίσκεται η ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων. Δεν υπολείπεται σε πληροφόρηση και ευκρίνεια, όμως η σημερινή εποχή και ο ανταγωνισμός επιτάσσουν μια έγχρωμη, όπως παράδειγμα στο Tracer GT. Τα αλουμινένια μαρσπιέ δίνουν περισσότερη εμπιστοσύνη όταν οδηγείς όρθιος στο χώμα, και οι εξτρά προβολείς της έκδοσης Raid κάνουν τη νύχτα μέρα, φωτίζοντας κάθε αθέατη πλευρά του δρόμου. Καταναλώνουν επίσης και αρκετό ρεύμα γι αυτό προσοχή μην ξεχνάτε τον διακόπτη ανοιχτό. Τέλος, το Super Tenere έρχεται με τοποθετημένες βάσεις για βαλίτσες, δηλώνοντας έτοιμο για ταξίδι 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • motor

    είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό. Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα. Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά. με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.

      2
  • KONSTANTINOS

    Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???

      16