Η λειτουργία των αναρτήσεων είναι ηλεκτρονική και μπορείς να ρυθμίσεις την προφόρτιση ελατηρίων και την απόσβεση επαναφοράς μέσω ενός κουμπιού στο μενού επιλογών. Οι τετραπίστονες με τους δίσκους 310 χιλιοστών κάνουν αρκετά καλά τη δουλεία του, αλλά μια αναβάθμιση θα ήταν καλοδεχούμενη.

Ο άξονας μετάδοσης διαθέτει αποσβεστήρες συμπλέκτη από καουτσούκ και φροντίζει για την ομαλότερη κατανομή της ισχύος.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Η επιλογή της ατσάλινης σωληνωτής ραχοκοκαλιάς, που χρησιμοποιεί  τον κινητήρα ως μέρος του πλαισίου, αφήνει χώρο για να τοποθετηθεί το ρεζερβουάρ καυσίμων χαμηλότερα, στοιχεία που συντελούν στο μειωμένο κέντρο βάρους. Το αλουμινένιο ψαλίδι συνεργάζεται με τον άξονα μετάδοσης, ώστε να μειωθεί το ανεπιθύμητο βάρος στον πίσω τροχό. Το σετ των αναρτήσεων περιλαμβάνει ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και ένα monoshock αμορτισέρ με μοχλικό, με διαδρομή 190 χιλιοστά και στους δύο άξονες. Η λειτουργία τους είναι ηλεκτρονική περιλαμβάνοντας 84 διαφορετικές ρυθμίσεις. Δεν προσαρμόζονται αυτόματα μέσω αισθητήρων, όπως έχουμε δει σε άλλες εφαρμογές άλλων εταιριών, αλλά μπορείς να ρυθμίσεις την προφόρτιση ελατηρίων και την απόσβεση επαναφοράς μέσω ενός κουμπιού στο μενού επιλογών, μέχρι να βρεις αυτό που σου ταιριάζει. 

Οι δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά, συνεργάζονται με δίσκους τύπου μαργαρίτα με διάμετρο 310 χιλιοστών, ενώ πίσω μια δαγκάνα διπλού εμβόλου, πιέζει ένα κυματοειδή δίσκο 282 χιλιοστών. Το σύστημα ABS αποτρέπει τα μπλοκαρίσματα των τροχών, ενώ το ενοποιημένο σύστημα πέδησης της Yamaha, κατανέμει το φρενάρισμα ανάλογα. Αν χρησιμοποιήσουμε πρώτα το μπροστινό φρένο έχουμε πέδηση και στους δύο τροχούς, ενώ αν πατήσουμε πρώτα το πίσω φρένο, η πέδηση γίνεται ανεξάρτητα σε κάθε τροχό. Οι ακτινωτές ζάντες των 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, τονίζουν τον off-road χαρακτήρα του μοντέλου και τυλίγονται από tubeless ελαστικά. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • motor

    είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό. Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα. Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά. με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.

      2
  • KONSTANTINOS

    Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???

      16