Η κατηγορία των Adventure άνω του λίτρου, στην οποία εντάσσεται και το Tenere, είναι ειδικού σκοπού, με την έννοια ότι ανταποκρίνεται επαρκώς σε παραπάνω από μια χρήσεις και μάλιστα σε πολλαπλά πεδία, άσφαλτο ή χώμα. Για να γίνει αυτό εφικτό, το μοντέλο της Yamaha έχει εξοπλιστεί με τα κατάλληλα εφόδια. Σχετικά χαμηλή σέλα, λογικές αποστάσεις από το τιμόνι και σωστές γωνίες στα γόνατα με αρκετό χώρο χάρη στις εσοχές του ρεζερβουάρ, δημιουργούν ένα φιλόξενο περιβάλλον εργασίας, με τον αναβάτη να κουμπώνει άμεσα. Η διπλή φύση του Tenere, θα βρει την μοτοσυκλέτα να κινείται από τα στενά όρια της πόλης, μέχρι τους ατελείωτους αυτοκινητοδρόμους εκτός αυτής.
Εντός των τειχών της πόλης, το χαμηλό κέντρο βάρους και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, ευνοούν τους ελιγμούς και μέσα στο κυκλοφοριακό χάος το Tenere δεν θα δυσκολέψει τον αναβάτη, αναλογικά πάντα με τον όγκο του. Οι μεταβάσεις σπίτι-δουλειά-βόλτα-σπίτι αποτελούν μια ευχάριστη διαδικασία. Το μοτέρ έχει ροπή από χαμηλά, αλλά αν θες να πας πραγματικά γρήγορα, πρέπει να το δουλεύεις μέχρι ψηλά, αφού εκεί βγάζει το μεγαλύτερο μέρος της δύναμής του. Στις στροφές το Tenere παραμένει ετοιμοπόλεμο. Χαρίζει αυτοπεποίθηση στον αναβάτη, καθώς έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και δεν θα διστάσει να πλαγιάσει τη φαρδιά σιλουέτα του, ξύνοντας τα μαρσπιέ. Η νέα προσθήκη των ηλεκτρονικών αναρτήσεων έχει βελτιώσει την αίσθηση που φτάνει στον αναβάτη, ο οποίος μπορεί να ρυθμίσει το set up τους, σύμφωνα με τον τρόπο που οδηγεί.
Τα φρένα επαρκούν για την επιβράδυνση του Tenere, όμως είναι ένας τομέας που τυχόν βελτίωση θα ήτο καλοδεχούμενη, ελέω του βαριού κορμιού της μοτοσυκλέτας. Η αίσθηση είναι κάπως χλιαρή και σε έντονο φρενάρισμα θα χρειαστεί να πατήσεις δυνατά τη μανέτα του φρένου. Η ελαφρώς αργή γεωμετρία, που γίνεται περισσότερο εμφανής στις απότομες μεταφορές βάρους, είναι αποτέλεσμα των 265 συνολικών κιλών. Στο ανοιχτό δρόμο το Tenere αντισταθμίζει αυτή την υστέρηση με την απόλυτη ομοιογένεια του, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων και συνθηκών. Εξαιρετική αεροδυναμική προστασία και σταθερότητα μέχρι και την τελική των 235+. Με ταχύτητες εντός ορίων (120-140 χλμ/ώρα) και το χρήσιμο cruise control, το Ιαπωνικό Adventure καταπίνει τις αποστάσεις και εσύ απολαμβάνεις άνετα και ταξίδια. Τέλος, στο χώμα το Tenere θα βουτήξει σε βαθιά κακοτράχαλα περάσματα και δύσβατα μονοπάτια χωρίς δισταγμό, με το μεγάλο βάρος να απαιτεί την ανάλογη διαχείριση, όπως άλλωστε και σε όλα τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.
είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό.
Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα.
Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά.
με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.
Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???
είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό. Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα. Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά. με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.
Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???